Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » » » ΘΥΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ: "ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ;" ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

 

Πολλές φορές σκέφτηκαν, εάν και ο πολιτικός μου «φίλος» από την αγάπη του για εμένα, έκανε μια τέτοια σκέψη!  Δηλαδή αυτό που ζήτησε από έναν Υπουργό! "Κλείσε το στόμα του Θεόφιλου του Κυριακίδη". Θεωρητικά δεν υφίσταται  τέτοιο ενδεχόμενο, αλλά πρακτικά κάθε δολιοφθορά σε κινητή και ακίνητη περιουσία μου, καθώς και σε μέλη της οικογένειάς και προσωπικά σε εμένα, πάρα πολλοί εκείνοι που γνωρίζουν τον υποκινητή!

Μέχρι στιγμής, ευτυχώς, το μόνο που κατάφερε είναι να μου κλείσει το προσωπικό μου facebook,  να μη μπορώ να ανεβάζω βίντεο στο μπλόκ μου παρά μόνο να δίνω το ling των αναρτήσεών μου στο YouTube, να μη μπορώ να δέχομαι αιτήματα φιλίας και να μη μπορώ να κάνω αιτήματα φιλίας, να μη βλέπω τα σχόλια των περισσοτέρων διαδικτυακών φίλων κ.λ.π.

Όμως  εξελίχθηκε σε αναμεταδότη των Υπουργικών αποφάσεων της Κυβέρνησης, θαρρείς και είναι δικές του ενέργειες. Τελευταίως διάβασα πως ενδιαφέρθηκε για τις επιδοτήσεις των καρπουζιών και των αγγουριών. Εύχομαι να ενδιαφερθεί και για την επιδότηση των ραδικιών, διότι από δικαστικό μέγαρο, Νοσοκομείο Κιλκίς και ΠΑΘΕ και λοιπές υποσχέσεις, θα συνεχίσουμε να τον ακούμε ότι «άμεσα θα ξεκινήσουν τα έργα!»

Πάντως κανένας κίνδυνος να με «φάει» κατά τον ίδιο τρόπο που θέλησαν να φάνε τον Χίο, καθ’ ότι μπροστά στο δημοσιογραφικό ανάστημα του κ. Στέφανου Χίου είμαι πολύ μικρός.

Καλό βράδυ και χαιρετίσματα στον κοντοκορονοϊό!


About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply