Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ επισημαίνει
τις τοξικές παρενέργειες του νομοσχεδίου για την αγορά αυτοκινήτου που θα
αυξήσει τον μέσο όρο ηλικίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους
ελληνικούς δρόμους με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια και το
περιβάλλον, ενώ θα εξοντώσει την αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Και
τονίζει με νόημα: η πολλή “Γκρέτα” βλάπτει σοβαρά την ευθυκρισία.
ΜΗΝ ΕΞΟΝΤΩΝΕΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ!
Το αυτοκίνητο είναι ένα μηχάνημα, ένα εργαλείο.
Όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις το είδαν ως αστείρευτη πηγή φορολογικών
εσόδων, επιβαρύνοντας την αγορά αλλά και τη χρήση του με παράλογους και
παράνομους, φόρους, τέλη και δασμούς.
Κι ενώ θα περίμενε κανένας από μια κυβέρνηση που ισχυρίζεται
ότι είναι φιλελεύθερη να ανακουφίσει τον πολίτη από το άχθος της
υπερφορολόγησης του αυτοκινήτου, το νομοσχέδιο της ΝΔ βάζει ταφόπλακα στη
δυνατότητα του μέσου Έλληνα να αγοράσει ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο
και ταυτόχρονα οδηγεί, από τη μια μέρα στην άλλη, σε λουκέτο μια ολόκληρη
κατηγορία επαγγελματιών: των εμπόρων μεταχειρισμένων.
Με πρόσχημα την προστασία του περιβάλλοντος, η
κυβέρνηση βάζει χαράτσι 4000 ευρώ σε ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο
εισαγωγής, προωθώντας δήθεν τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων που και
πανάκριβα είναι και η χώρα δεν έχει τις υποδομές να τα εξυπηρετήσει.
Το ότι ένα αυτοκίνητο είναι Euro 4 ή Euro 5 δεν
σημαίνει απαραίτητα ότι ρυπαίνει περισσότερο από ένα Euro 6 αυτοκίνητο. Ένα
Euro 6, με 2000 κυβικά, μπορεί να ρυπαίνει περισσότερο από ένα Euro 4 με
1200 κυβικά, ενώ τα υβριδικά Euro 4 παράγουν λιγότερα καυσαέρια ακόμα και
από καινούργια αυτοκίνητα.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια