Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ: Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΝΕΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΖΩ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΣ
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση



Χθές βράδυ κάθισα μπροστά στην τηλεόραση, μετά από πάρα πολύ καιρό, λόγω της γρίπης που με έχει καθηλώσει στο σπίτι πάνω από τέσσερες ημέρες.  Έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσω την ξένη ταινία «Πρωτάθλημα για βαρυποινίτες». Ήταν μία ταινία όπου ο Κρου, αυτό ήταν το όνομα του καταδικασμένου σε τριετή φυλάκιση, τον απειλούσε ο Διευθυντής της φυλακής με 25ετή φυλάκιση φορτώνοντάς του έγκλημα για το οποίο δεν είχε καμία συμμετοχή. Ο Κρού, παρά τις απειλές, δεν ενέδωσε και συνέχισε……………….να κάνει αυτό που έπρεπε.
Γιατί όμως σας το λέω; Διότι οι έχοντες την εξουσία, ξέρουν και μπορούν να σκαρφιστούν μεθόδους με τις οποίες μπορούν να σε εκβιάσουν, όχι γιατί έκανες κάτι που επισύρει την παρέμβαση της δικαιοσύνης, αλλά γιατί λες την αλήθεια. Λες την αλήθεια που δεν συμφέρει τους μεγάλους και ενημερώνεις τους πολίτες για την κατάντια που πολλοί «μεγάλοι» βρίσκονται προκειμένου να σας κοροϊδέψουν και να υφαρπάξουν την εμπιστοσύνη σας.
Σας τα λέω όλα αυτά για να σας καθησυχάσω πως καμία απειλή δεν θα με αναγκάσει να σταματήσω να λέω την αλήθεια! Δεν βρίσκομαι εδώ για να κάνω χάρες σε κανέναν «μεγάλο» αλλά να λέω την αλήθεια η οποία είναι και η μόνη δύναμή μου! Δεν μπορεί κανείς να αγοράσει την σιωπή μου. Δεν θα μπορέσει κανείς να μου κλείσει το στόμα, παρά μόνον ο Θεός! Δεν επιζητώ σχέσεις με πολιτικούς αλλά μόνον καλές σχέσεις με τους πολίτες και τον εαυτό μου.
Όπως όλοι γνωρίζεται, ποτέ δεν έγραψα κάτι κρυπτόμενος πίσω από ανωνυμία, πάντα γράφω επώνυμα και με υπογραφή, διότι για αυτά που γράφω και πρόκειται να γράψω, έχω και θα έχω στοιχεία που δεν θα μπορεί να τα αμφισβητήσει κανείς.
Τέλος εις το εξής θα ασχολούμαι με προβλήματα που αφορούν τους συμπολίτες μου, χωρίς πολιτικές, κομματικές και φυλετικές διακρίσεις. Θα είμαι πάντα εναντίον του ρατσισμού που υφίστανται οι Έλληνες και εναντίον του φασισμού και ιδιαίτερα του αριστερόστροφου φασισμού, όπως σήμερα.

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ (ΚΡΟΥ)

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply