«ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ»
Τι συμβαίνει στα σχολεία μας; Γιατί αντιδρούμε οι
εκπαιδευτικοί; Τι πρέπει να μάθει κάθε γονέας και μαθητική κοινότητα;
· Διώξεις, τρομοκράτηση απεργών εκπαιδευτικών
& ποινικοποίηση του από το Σύνταγμα προστατευόμενου δημοκρατικού
δικαιώματος στον συνδικαλισμό.
· Σύστημα γραφειοκρατικής «Αξιολόγησης» χρησιμοποιείται
ως μαγικό φάρμακο για όλες τις κακοδαιμονίες της εκπαίδευσης.
· Μόνιμος φταίχτης ο εκπαιδευτικός: «Γίνεται
αυτό;»-Φταίνε οι εκπαιδευτικοί - «Δε γίνεται εκείνο;»-Φταίνε οι εκπαιδευτικοί!
· Ανάθεση των λειτουργικών δαπανών των σχολείων σε
Δήμους που με τη σειρά τους επικαλούνται έλλειψη πόρων και προσωπικού.
· Ως μάγος Τιραμόλας, ο εκπαιδευτικός και
παιδαγωγός, πρέπει να είναι και γραμματέας, επιστάτης, επόπτης ασφάλειας,
νοσοκόμος, κοινωνικός λειτουργός, φορτωτής, καθαριστής, μικρο-επισκευαστής,
μέντορας, σύμβουλος, συντονιστής, αξιολογούμενος, αξιολογητής, συνοδός,
καταχωριστής σε πλατφόρμες, αποθηκάριος, ψιλο-λογιστής … Όλα μαζί σε έναν κουβά!
· Συλλήψεις, συστάσεις κατηγορητηρίων και
πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών για πλημμελή άσκηση εποπτείας ανηλίκων με
παραβατική συμπεριφορά σε σχολική εκδρομή!
· Tο ίδιο το κράτος δεν έχει αυτή τη διάθεση
συμμόρφωσης με το νόμο & δεν ακολουθεί δικαστικές αποφάσεις για προσλήψεις,
δεν ακολουθεί δικαστικές αποφάσεις για επαναφορά μαθημάτων και ταυτόχρονα στο
βωμό της εξοικονόμησης πόρων συγχωνεύει/καταργεί τμήματα και σχολεία.
· Επιβολές συγχωνεύσεων με παιδαγωγικές,
εργασιακές και κοινωνικές συνέπειες σε παιδιά και εκπαιδευτικούς.
· Συστηματικά, η σχολική χρονιά κυλάει με δεκάδες
χιλιάδες κενά, ενώ στα κυβερνητικά έδρανα επικρατεί η επικοινωνιακή
θριαμβολογία περί χιλιάδων διορισμών, δηλαδή το χειροκρότημα για το ελάχιστο,
ισχυρά καθυστερημένο αυτονόητο!
· Περίεργες διαδικασίες αλλάζουν το δημόσιο αγαθό
της εκπαίδευσης & μετασχηματίζουν το σχολείο σε μια κατασκευή με ψηφιακά
μαθήματα, αυτόνομες τάξεις χωρίς εκπαιδευτικούς και ιδιώτες “experts” να
εμφανίζονται επιχορηγούμενοι για δράσεις μέσα στο σχολείο.
· Μέσα από αυταρχικές διοικητικές πρακτικές σε
συνθήκες φόβου, καλλιεργείται στον εκπαιδευτικό η αίσθηση «δεν είμαι αρκετός»,
επιδιώκεται η νέα εκπαιδευτική κανονικότητα με 27+ μαθητές στην τάξη,
αντιμετωπίζονται εκπαιδευτικοί και μαθητές ως μετακινούμενοι νομάδες, ακολούθως
με τις επιταγές της πολιτικής εξοικονόμησης πόρων.
· Εξαθλίωση νεοδιόριστων και αναπληρωτών
εκπαιδευτικών: Χιλιάδες, καλούνται με πενιχρούς μισθούς να ζήσουν μακριά από τα
σπίτια τους πληρώνοντας πανάκριβα ενοίκια ή ζώντας ακόμη και σε υπαίθριες
προσωρινές κατοικίες, ενώ η πολιτεία αδιαφορεί!
· Όπως ισχύει και με άλλες κοινωνικές ομάδες, οι
μισθοί μας είναι μισθοί φτώχειας και εξαθλίωσης. Η πρόσφατη αύξηση ήταν το
αστείο καθαρό ποσό των 35-40€ μηνιαίως μικτά. Οι μισθοί των εκπαιδευτικών ήταν
καθηλωμένοι για πάνω από μία δεκαετία και η διετία 2016-17 δεν έδωσε
μισθολογική ωρίμανση ΜΚ. Αν σε αυτά προστεθεί η απώλεια των δώρων έχουμε
συνολικές απώλειες στο μισθό κατά 45% περίπου από την έναρξη των μνημονίων.
Ελάτε να τα συζητήσουμε την 5η Νοεμβρίου, στις
19:00 στο Εργατικό Κέντρο Κιλκίς
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ
ΚΙΛΚΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια