Φαίνεται πως οι εργασίες
αυτού του κομματιού της εργολαβίας συνεχίζονται κανονικό και πως πολύ σύντομα
θα δοθεί στην κυκλοφορία όπως αυτό της Κρηστώνας – Κιλκίς.
Όλα όπως είπαμε φαίνονται
πολύ όμορφα και εκ πρώτης όψεως η κατασκευή φαίνεται άψογη μια και ο οδηγός δεν
νοιώθει κραδασμούς κατά την κίνησή του στο οδόστρωμα.
Εντύπωση μας έκανε η λήψη
των «καρότων» - δειγμάτων της ποιότητας της ασφάλτου και του πάχους της. Όπως θα
δείτε από τις φωτογραφίες, μετά την λήψη των δειγμάτων δεν αποκαταστήσανε τις θέσεις
λήψης έτσι που αν αύριο ψιχαλίσει ή χιονίσει και μετά κάνει παγωνιά το
αποτέλεσμα θα είναι η διάβρωση του υποστρώματος της ασφάλτου. Άρα κανένα μέτρο
πρόληψης ή μπορεί να αποκατασταθεί αργότερα.
Ξέρουμε όλοι πως τα δείγματα
παίρνονται από θέσεις που υποδεικνύει η επιβλέπουσα αρχή. Το ερώτημά μας είναι:
«Τι είναι αυτό που τους ανάγκασε να κόψουνε το «καρότο» αλλά δεν το πήρανε; Η
ερώτηση έχει να κάνει με απορίες πολιτών που μας υπέδειξαν την θέση, την οποία
και βλέπετε στις φωτογραφίες.
Μία απάντηση που να μην
αφήνει υπονοούμενα που, τόσο εύκολα, κάνουν οι πολίτες.
Εδώ φαίνονται καθαρά οι τρύπες από όπου πάρθηκαν τα δείγματα
Δείτε την τρύπα στην άσφαλτο.
Δείτε τις τρύπες στην άσφαλτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια