Select Menu

ads2

ads2

Τυχαία Ανάρτηση

" });

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΟΔΟΧΗ Ι. ΛΕΙΨΑΝΟΥ ΤΗΣ ΑΓ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΑΙΑΣ ΣΤΟΝ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ

  ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 Υποδοχή Ι. Λειψάνου της Αγ. Αναστασίας της Ρωμαίας στον Ι. Μητροπολιτικό Ναό του Κιλκίς ...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τελευταίες Αναρτήσεις

    » » Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση


    Το σχέδιο αναζήτησης… φίλων (και ψήφων) είναι σε πλήρη εξέλιξη από την Κυβέρνηση, έστω κι αν οι πρακτικές τους επηρεάζουν στο σύνολό τους πολίτες, όπως συμβαίνει με το περιβάλλον και την ασφάλεια των δρόμων.
    ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
    Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κος Σπίρτζης, είναι έτοιμος να υπογράψει παράταση της υποχρεωτικής ανανέωσης οχημάτων ταξί, από τα 15 έτη στα 22!
    Ο κάτοχος ενός ταξί λοιπόν, του οποίου το όχημα κάνει τουλάχιστον 100.000km το χρόνο, θα μπορεί να κρατήσει το αυτοκίνητό του για 22 χρόνια (!) δηλαδή για πάνω 2.200.000 km, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη το αντίστοιχο χρονικό διάστημα είναι κάτω από τα 10 χρόνια. Σημειώστε πως η μέγιστη επιτρεπόμενη ηλικία των ταξί από το 2002 ως το 2007 ήταν 10 χρόνια για αυτοκίνητα κυβισμού μέχρι 1.950cc και 12 χρόνια για πάνω από αυτά τα κυβικά, καθώς το 2002-2004 είχαν δοθεί κίνητρα αντικατάστασης /απόσυρσης, λόγω των ολυμπιακών αγώνων.
    Το 2007 (επι Κυβερνήσεως Καραμανλή) το δωράκι ήταν μία πενταετία, όπου με τα χρόνια αυτά να αυξάνονται στα 12 και 14. Το 2012 (επί Κυβερνήσεως Σαμαρά) δόθηκαν ακόμα λίγα χρόνια (15 και 18) .
    Η Κυβέρνηση ΣυριζΑΝΕΛ, θέλοντας την πολυπληθέστατη τάξη των ταξιτζήδων κοντά της (και τις ψήφους της), την οποία έχασαν με την εφαρμογή του μνημονίου που υπερψήφισαν, όπου και απελευθερώθηκε το επάγγελμά τους, είναι έτοιμοι να καταθέσουν το νομοσχέδιο για επέκταση στα 22 έτη ανεξαρτήτως κυβισμού!
    Εκτός των θεμάτων ασφαλείας, πρόκειται για ένα περιβαλλοντολογικό σκάνδαλο που πάει να περάσει με πρόσχημα την κρίση και την οικονομική δυσπραγία των επαγγελματιών του κλάδου, αφού τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι τεχνολογίας EURO1 – EURO2. Τονίζουμε πως σήμερα η Ε.Ε. επιβάλει την πώληση αυτοκινήτων τεχνολογίας EURO6 και μόνο, σε όλη την Ευρώπη. Σημειώστε πως τα ταξί (και λόγω του σταμάτα, ξεκίνα) είναι υπαίτια κατά 50% της συνολικής περιβαλλοντολογικής επιβάρυνσης που γίνεται στις μεγαλουπόλεις από τα αυτοκίνητα.
    Κανείς δεν αμφισβητεί ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες (και) του συγκεκριμένου κλάδου έχουν κλονιστεί οικονομικά από τον φορολογικό πόλεμο που έχει ανοίξει η σημερινή Κυβέρνηση με το σύνολο των ελευθέρων Επαγγελματιών.
    Όμως το περιβάλλον και η ασφάλεια των δρόμων αφορά όλη την κοινωνία. Η Κυβέρνηση θα μπορούσε να δώσει ένα μικρό κομμάτι από τα τεράστια κονδύλια του ΕΣΠΑ που διαχειρίζεται ώστε να δοθούν μεγάλα οικονομικά κίνητρα στους κατόχους ταξί των οποίων το όχημα είναι κοντά στην 15ετία, να ανανεώσουν τα αυτοκίνητά τους και όχι να παρατείνουν την κυκλοφορία των σαράβαλων, κάτι που και ως εικόνα προς τους τουρίστες μας, δεν είναι και η ιδανική.

    Αλήθεια ποια θα είναι η αντίδραση  απέναντι σε αυτό το νομοσχέδιο, των Δημάρχων -κυρίως- Καμίνη και Μπουτάρη; Τι έχει να πει επ’ αυτού ο Υπουργός Περιβάλλοντος κος Σταθάκης, αλλά και η Υπουργός Τουρισμού κα Κουντουρά;


    http://www.newsauto.gr

    About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

    This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Leave a Reply