Είκοσι λεπτά πριν τις δέκα
το πρωί είχε σημειωθεί ξανά σεισμός 3,1 Ρίχτερ.
Έντονη είναι η σεισμική
δραστηριότητα στην περιοχή του Κιλκίς από το πρωί της Τετάρτης.
Ένα τέταρτο μετά τις έντεκα
το πρωί σημειώθηκε δόνηση της τάξης των 4 Ρίχτερ σύμφωνα με το Γεωδυναμικό
Ινστιτούτο ενώ νωρίτερα στις 09:38 το πρωί είχε σημειωθεί σεισμός 3,1 Ρίχτερ.
Το επίκεντρό του εντοπίστηκε
στα 13 χλμ. δυτικά, βορειοδυτικά του Κιλκίς και το εστιακό του βάθος στα 5 χλμ.
Πηγή:
protothema.gr

















Δεν υπάρχουν σχόλια