Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΝΕΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ 12.000 ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΘΕΣΕ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η Π.Κ.Μ.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

 


Τέσσερις νέες ψηφιακές υπηρεσίες για 12.000 πολίτες έθεσε σε λειτουργία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της

 

Τέσσερις νέες ψηφιακές υπηρεσίες έθεσε σε εφαρμογή η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της, που προωθεί η διοίκηση της Περιφέρειας και ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

Οι τέσσερις αυτές εφαρμογές αναμένεται να εξυπηρετούν ψηφιακά περίπου 12.000 πολίτες της Κεντρικής Μακεδονίας σε ετήσια βάση.

«Στόχος της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των υπηρεσιών της, με την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών. Το 2021 είναι χρονιά σταθμός για την έναρξη του ψηφιακού μετασχηματισμού, είναι χρονιά ορόσημο για τον περιορισμό της ταλαιπωρίας των πολιτών, για την επιτάχυνση της εξυπηρέτησής τους και για την παροχή περισσότερων δυνατοτήτων για απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και περισσότερες ψηφιακές συναλλαγές. Ο εκσυγχρονισμός της λειτουργίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και η εφαρμογή νέων εργαλείων, θα δημιουργήσουν το νέο πλαίσιο λειτουργίας της, που θα είναι ακόμη πιο φιλικό στους πολίτες και ακόμη πιο αποτελεσματικό στην προσπάθειά μας για περιορισμό της γραφειοκρατίας και για λειτουργία με μεγαλύτερη ταχύτητα», τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας.

Οι τέσσερις νέες ψηφιακές υπηρεσίες κατάθεσης δικαιολογητικών, που έχουν τεθεί ήδη σε εφαρμογή είναι:

1.Ενημέρωση πολιτών για την έκδοση ή ανανέωση της άδειας οδήγησης που έχουν αιτηθεί: Πρόκειται για μια πλατφόρμα όπου ο πολίτης εύκολα και απλά μπορεί να ελέγξει αν έχει εκδοθεί ή ανανεωθεί η άδεια οδήγησής του. Κάθε μήνα τουλάχιστον 1.500 πολίτες επισκέπτονται τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

2.Κατάθεση δικαιολογητικών για την απόκτηση ιατρικής ειδικότητας: Η διαδικασία μετατράπηκε σε ψηφιακή με online κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών και αυτόματη τήρηση προτεραιότητας από το σύστημα ticketing της Περιφέρειας. Κάθε χρόνο κατατίθενται 650 αιτήσεις για την απόκτηση ειδικότητας.

3.Κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών για επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών: Η διαδικασία καλύπτει την κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών ψηφιακά και την επιστροφή των ποσών στους δικαιούχους πολίτες χωρίς την αυτοπρόσωπη παρουσία τους στην Περιφέρεια. Η διαδικασία αφορά περίπου 1.400 πολίτες της Περιφέρειας.

4.Κατάθεση απογραφής ναρκωτικών ουσιών από όλα τα φαρμακεία της Θεσσαλονίκης: Η ψηφιακή κατάθεση της απογραφής και του Βιβλίου Ναρκωτικών Ουσιών από όλα τα μέλη του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης είναι μια ετήσια υποχρέωση, η οποία από το 2021 ολοκληρώνεται ψηφιακά χωρίς την ανάγκη της φυσικής παρουσίας του φαρμακοποιού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα 1.100 φαρμακεία να έχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης από απόσταση.

«Οι τέσσερις αυτές νέες ψηφιακές διαδικασίες αποτελούν ένα πρώτο δείγμα γραφής του οφέλους που μπορεί να έχει ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και του έργου που παράγεται ήδη στην Αντιπεριφέρεια Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Άμεσα 12.000 συμπολίτες μας σε ετήσια βάση μπορούν να εξυπηρετούνται εν δυνάμει ψηφιακά, μόνο με την υιοθέτηση και εφαρμογή αυτών των υπηρεσιών. Συνεχίζουμε ώστε ο ψηφιακός μετασχηματισμός να επεκταθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες της Περιφέρειας, που έχουν συναλλαγές με τους πολίτες, πάντα με στόχο τη διευκόλυνσή τους και την εξοικονόμηση χρόνου και πόρων», υπογράμμισε ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης Άγγελος Χαριστέας.

 

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

1 σχόλια

  1. Πολύ χρήσιμες οι ενέργειες αυτές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Ζούμε σε μία εποχή όπου ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι αναγκαίος σε όλους τους τομείς. Σαν ιδιοκτήτης μίας μικρομεσαίας επιχείρησης, ξεκίνησα κι εγώ τις απαραίτητες διαδικασίες με τη βοήθεια μίας αρμόδιας εταιρείας σε τέτοια θέματα https://www.revivalsa.com/alfred-360-ypiresia-w-90882

    ΑπάντησηΔιαγραφή