Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΚΥΡΙΕ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ, ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ!
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση



Ένοιωσα πολύ άσχημα όταν άκουσα αυτήν την φράση από μία μαθήτρια, πιθανόν, του 2ου Λυκείου, χθες το μεσημέρι κοντά στην διασταύρωση των δικαστηρίων! Το μυαλό μου πήγε 50 και 60 χρόνια πίσω! Πόσο άχρηστος μπορεί να είμαι; Πόσο φοβισμένος μπορεί να είμαι μετά από 60 χρόνια περίπου;
Κάνοντας την αυτοκριτική μου θυμήθηκα εκείνα τα χρόνια που ο Γυμνασιάρχης καλούσε κάποιους μαθητές για να τους νουθετήσει για τις πολιτικές τους πεποιθήσεις! Τότε δικαιολογημένα, δεν πολυκαταλάβαινα τον πόνο και τον φόβο εκείνων των συμμαθητών μου!
Σήμερα μετά από 60 χρόνια ήρθε μία μαθήτρια – άγνωστη σε εμένα – να μου θυμίσει πως ακόμη κουβαλάω εκείνον το φόβο, εκείνο που κατά την τότε Κυβέρνηση ήταν κακό για παιδιά 12 και 13 χρόνων!  Είμαι τελικά ένας από εκείνους που διαιωνίζει αυτήν την ντροπή και δεν σηκώνει κεφάλι να αντισταθεί; Είμαι ένας από αυτούς που θέλω για άλλα 60 χρόνια να υπάρχει αυτή η νοοτροπία;
Όλα αυτά τα έγραψα αγαπητοί μου, διότι εδώ και δέκα ημέρες, γονείς μαθητών καταγγέλλουν μία συγκεκριμένη καθηγήτρια, που με την συμπεριφορά της προκαλεί τον φόβο των παιδιών και δεν τολμούν να διαμαρτυρηθούν!  Θέλησε η κυρία καθηγήτρια να πείσει μία μαθήτρια ότι είναι το ίδιο πράγμα να μεγαλώνει ένα παιδί μέσα σε μία  οικογένεια με κανονικούς γονείς και το ίδιο με δύο άντρες που ο ένας θα κάνει την «μάννα»! Όταν διαμαρτυρήθηκε η μαθήτρια, άστραψε και βρόντηξε η καθηγήτρια λέγοντας: «Ποια είσαι εσύ που θα αμφισβητήσεις την επιστημονική μου γνώση;». Το θέμα δεν έμεινε εκεί! Συνεχίζει με την ίδια μαθήτρια με χειρότερο τρόπο και η διευθύντριά της μένει απαθής ενώ τα γνωρίζει πολύ καλά!
Αυτό βέβαια δεν είναι το μόνο, μια και η σημαία μας είναι ένα  «κομμάτι πανί» .
Τις τελευταίες ημέρας υπήρχε μπούλινγκ σε μαθητή της 2ας Λυκείου, όπου 15 μαθητές με την συμπεριφορά τους έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν τον βίο αβίωτο στο μαθητή! Και τι νομίζεται έκαναν Διεύθυνση και Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων;  Τ  ί  π  ο  τ  ε!  Ναι, θα λύσουν το θέμα εκ των ενόντων!  Και το πρόβλημα θα συνεχίσει να το έχει ο μαθητής και η οικογένειά του!
Επί τέλους ο φόβος για την διαφορετική άποψη και διαφορετική πολιτική πεποίθηση και σήμερα μετά από 60 χρόνια συντηρείται στο 2ο Λύκειο Κιλκίς και κανέναν  μα κανέναν δεν τον ενδιαφέρει, όπως και τότε!
Τώρα αγαπητά μου παιδιά, μπορεί να καθυστέρησαν να προβάλλω τα προβλήματά σας στο 2ο Λύκειο, αλλά ελπίζω να καταλάβατε πως δεν είμαι σαν τους «άλλους» δημοσιογράφους, που αυτά κάποτε τα θεωρούσαν σοβαρά και σήμερα τα θεωρούν αδιάφορα.
Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να κάνω την αυτοκριτική μου. Θα είμαι δίπλα σας σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζεται όχι  μόνον στο πολύπαθο 2ο Λύκειο αλλά και οπουδήποτε αλλού.
ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply