Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

Performance

Cute

My Place

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Racing

Videos

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΟΜΙΛΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΡΟΒΑΤΑ

     Ο   «ΟΜΙΛΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ Σωκράτη Προβατά»   είναι ένα από τα μεγαλύτερα δικηγορικά γραφεία, με εμπειρία άνω των 30 ετών και με κυρία...

ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ MAIL ΣΑΣ

» » » Χρήστος Χατζησάββας-Αγαστή συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ για την ανέγερση ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


Το ζήτημα της διοίκησης του τεμένους ήταν αυτό που τέθηκε σε ψηφοφορία στην βουλή μέσα σε ένα άρθρο, που ακόμα μια φορά ενθυλακώθηκε σε άσχετο σχέδιο νόμου για την παιδεία. Ειδικότερα η ίδρυση νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου και η σύσταση διοικητικού συμβουλίου για το ισλαμικό τέμενος της Αττικής απασχόλησε τις επιτροπές και την ολομέλεια της βουλής.
Η συγκυβέρνηση έδειξε την γελοία, διπολική της κατάσταση με την κάλπικη εκ του ασφαλούς άρνηση των ΑΝΕΛ να ψηφίσουν το άρθρο 5 αλλά να λένε ΝΑΙ επί της αρχής του νομοσχεδίου και φυσικά να μην παραιτούνται από την κυβέρνηση.
Οι χρήσιμοι «μπαλαντέρ» του συστήματος, ΠΑΣΟΚ, ΠΟΤΑΜΙ, ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ και ΚΚΕ «μπάλωσαν» την κυβερνητική διαρροή και έτσι απεφεύχθη το ναυάγιο. Η Νέα Δημοκρατία όμως έδωσε ρεσιτάλ υποκρισίας και κατάφερε να ταχθεί ΥΠΕΡ της ανέγερσης του ισλαμικού τεμένους και να έχει ψηφίσει ΘΕΤΙΚΑ σε όλα τα νομοσχέδια ή άρθρα ή τροπολογίες που έχουν έρθει μέχρι σήμερα. Τα ελεγχόμενα ΜΜΕ όμως την παρουσιάζουν σαν δύναμη αντιπολίτευσης που ασκεί κριτική στην κυβέρνηση και καταψηφίζει τους νόμους που αυτή εισαγάγει, προς υπεράσπιση, δήθεν, των εθνικών συμφερόντων.
Στην 24/05/2017 στην τρίτη συνεδρίαση της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων, η Νίκη Κεραμέως ως εισηγητής της Νέας Δημοκρατίας δήλωσε μεταξύ άλλων: «Κυρίες και κύριοι, προφανώς η ΝΔ είχε και έχει ταχθεί υπέρ της ανέγερσης του Ισλαμικού Τεμένους, άλλωστε, ο νόμος που συζητάμε σήμερα είναι ο νόμος Γιαννάκου.
Ωστόσο, εγείρονται σοβαρές ενστάσεις ως προς τις συγκεκριμένες διατάξεις που φέρετε προς ψήφιση και συγκεκριμένα τον επανακαθορισμό της σύστασης του Δ.Σ. και θα γίνω συγκεκριμένη: Πρώτον, διαφωνούμε με την απομάκρυνση του μοναδικού εμπειρογνώμονα, του εμπειρογνώμονα που ορίζεται από την Ακαδημία Αθηνών ή μέλος ΔΕΠ με γνωστικό αντικείμενο σχετικά με το Ισλάμ και την αντικατάστασή του από δικηγόρο.
Κύριε Υπουργέ, αν θέλετε, υπηρεσίες δικηγόρου ζητήστε μια συμβουλευτική από ένα δικηγόρο, δεν χρειάζεται να κάνετε το δικηγόρο μέλος του Δ.Σ. και να αφαιρέσετε τον εμπειρογνώμονα που ορίζεται με ειδικότητα στα θέματα του Ισλάμ.
Δεύτερον, με τη νέα ρύθμιση οι εκπρόσωποι των μουσουλμάνων επιλέγονται απευθείας από την Κυβέρνηση, απευθείας από τον Υπουργό και όχι κατόπιν υπόδειξης από τις κοινότητες, όπως προβλεπόταν ως τώρα. Εκφράζουμε κατά συνέπεια, ένα σοβαρό προβληματισμό για το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί ένταση με τις εν λόγω κοινότητες και μεταξύ των κοινοτήτων αυτών, όπως Σουνιτών, Σιιτών κ.λπ. λόγω της αλλαγής αυτής της ρύθμισης…
Έρχομαι και θα κλείσω με αυτό. Κύριε Υπουργέ, θέλω να σας ρωτήσω για τα δύο μέλη που ορίζονται από το Δήμο Αθηναίων. Ο νόμος Γιαννάκου έλεγε, ότι «ο Δήμος Αθηναίων ορίζει δύο μέλη χωρίς να προσδιορίζει περαιτέρω τις ιδιότητές τους». Στις 2 Μαΐου, πριν από είκοσι μέρες στείλατε μια επιστολή στο Δήμαρχο Αθηναίων και του ζητήσατε να προβεί στο διορισμό αυτών των δύο μελών βάσει του νόμου Γιαννάκου, όπως ισχύει αυτός σήμερα. Ο Δήμαρχος το έκανε στις 10 Μαΐου και όρισε μία Αντιδήμαρχο και έναν Καθηγητή νομικής με ειδικότητα στα θέματα αυτά. Έναν, δηλαδή, εμπειρογνώμονα και τι βλέπουμε;
Μόλις λίγες μέρες αργότερα άλλαζε γνώμη και λέτε, ότι «τώρα αποφασίσατε να θέσετε περιορισμούς στο ποιους μπορεί να διαλέξει ο Δήμος Αθηναίων». Με λίγα λόγια, στις 2 Μαΐου δεν είχατε κανένα πρόβλημα με τη διάταξη και στις 10 Μαΐου, μετά την πληροφόρηση της επιλογής του Δημάρχου για τα συγκεκριμένα μέλη είχατε πρόβλημα και προτείνατε αλλαγή της συγκεκριμένης σύνθεσης. 
Κύριε Υπουργέ, μπορώ να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες και ενδεχομένως να το κάνω, αλλά θα αναμένω πρώτα τις εξηγήσεις σας. Επιφυλασσόμαστε σχετικά με το άρθρο 5 στην Ολομέλεια. Σας ευχαριστώ πολύ».
Σε ποια σημεία δηλαδή διαφώνησε η ΝΔ που διεκδικεί την κυριότητα του νόμου μιας και λέει ότι είναι ο νόμος της Υπουργού επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, Γιαννάκου; Διαφωνούν λοιπόν στην σύσταση του Συμβουλίου, αν θα είναι δικηγόρος ο Πρόεδρος, αλλά και στην απαίτηση να χρηματοδοτεί το ελληνικό κράτος την λειτουργία του τζαμιού εξ ολοκλήρου.
Έθεσε ακόμα και θέμα αντίδρασης των μουσουλμανικών κοινοτήτων στην Αττική που θα θέλουν δικούς τους εκπροσώπους και όχι επιλεγμένους από το κράτος. Με λίγα λόγια σαν να αναγνωρίζει η ΝΔ ως ομότιμους συνομιλητές τους ψευδομουφτήδες ενάντια στον επίσημα ορισμένο μουφτή, σε παρόμοια περίπτωση στην Ροδόπη.
Έρχεται όμως και βάζει τον θεμέλιο προπαγανδιστικό λίθο, στις προβλεπόμενες διενέξεις των Σουνιτών και Σιιτών μουσουλμάνων αλλά και άλλων δογμάτων, να απαιτήσουν κάποια στιγμή να έχει το κάθε δόγμα το δικό του τέμενος με αποτέλεσμα να γεμίσει η Αττική και κατ' επέκταση όλη η ελληνική επικράτεια τζαμιά και μιναρέδες.
Η Χρυσή Αυγή δεν μπήκε στο ψεύτικο δίλημμα να θέσει σε ονομαστική ψηφοφορία το ζήτημα του πως θα διοικηθεί το μουσουλμανικό τέμενος, πάγια θέση της είναι ότι ΔΕΝ θέλει να υπάρχει ισλαμικό τέμενος, άσχετα με το πως θα διοικηθεί και φυσικά είναι το μόνο κόμμα που καταψήφισε όποιο άρθρο, τροπολογία, ή νομοσχέδιο έχει έρθει σχετικά με την ανέγερση του τζαμιού.
Χατζησάββας Χρήστος

Βουλευτής Κιλκίς

About Teo Kyriakidis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply