Select Menu

ads2

ads2

Τυχαία Ανάρτηση

" });

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΘΕΜΑΤΑ, ΟΧΙ ΕΥΘΥΝΕΣ

  Όσο περισσότερο ξετυλίγεται η υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, τόσο πιο καθαρά φαίνεται το πρόσωπο της παρακμής. Οι δικοί τους άνθρωποι, οι διορισμέν...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τελευταίες Αναρτήσεις

    » » » ΦΛΩΡΙΔΗΣ : ΜΕ ΠΟΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΣΔΙΤ Η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ. Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΚΙΛΚΙΣ "ΤΡΕΧΕΙ" ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση

     


    Στο επόμενο διάστημα θα συνταχθεί κυκλοφοριακή μελέτη ενόψει της μετακόμισης του Εφετείου στο λιμάνι Θεσσαλονίκης

    Εκτός Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) τίθεται λόγω ζητημάτων που προέκυψαν η ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, που πλέον θα γίνει με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και το Ταμείο Χρηματοδότησης Δικαστικών Κτηρίων (ΤΑΧΔΙΚ).

    Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης μετά από σύσκεψη που είχε σήμερα με αρμόδιους φορείς στα δικαστήρια, στην οποία συμμετείχε και ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος. Κεντρικό θέμα της σύσκεψης ήταν η σύνταξη μίας κυκλοφοριακής μελέτης ενόψει της λειτουργίας του Εφετείου στον χώρο του λιμανιού για το πως θα λειτουργήσει το σύμπλεγμα των κτηρίων.

    Ο υπουργός σημείωσε ότι αποφασίστηκε να οργανωθεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Μεταφορών στο ΕΚΕΤΑ μία κυκλοφοριακή μελέτη «που πρέπει να είναι έτοιμη με τις υποδομές της στο τέλος του 2026 που θα παραδοθεί το κτήριο στο λιμάνι για να λειτουργήσει το Εφετείο από τις αρχές του 2027». 

    Αναφορικά με το θέμα της ΣΔΙΤ, ο υπουργός σημείωσε ότι, ενώ η κατασκευή των δικαστικών μεγάρων σε Σέρρες, Κιλκίς και Έδεσσα τρέχει κανονικά, στη Θεσσαλονίκη εμφανίστηκαν διάφορα ζητήματα, για τα οποία κρίθηκε αναγκαίο να αναζητηθεί άλλη λύση

    «Η σύμπραξη θα παραμείνει για την κατασκευή των δικαστικών κτηρίων στις τρεις άλλες πόλεις και θα συνεχίσει να προχωράει όπως είναι τώρα. Εκεί βέβαια έχουμε μια αναβάθμιση των κτηριακών δεδομένων γιατί ο δικαστικός χάρτης με την ενοποίηση των ειρηνοδικείων με τα πρωτοδικεία και οι ανάγκες δημιουργίας μεγαλύτερων δικαστικών κτηρίων, αφού ενσωματώνουν τα ειρηνοδικεία πια, οδηγεί σε αναμόρφωση του κτηριολογικού προγράμματος», είπε. 

    «Στη Θεσσαλονίκη η ανακαίνισή τους θα προχωρήσει ως ξεχωριστό δημόσιο έργο με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και το ταμείο χρηματοδότησης δικαστικών κτηρίων. Άρα θα πάμε σε μια εκτεταμένη αναβάθμιση, ενεργειακή αλλά και των εσωτερικών υποδομών. Ό,τι χρειάζεται δηλαδή ένα υπερσύγχρονο κτήριο το οποίο μετά τη μεταφορά του Εφετείου Θεσσαλονίκης και της Εισαγγελίας Εφετών θα στεγάζει πλέον το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης», τόνισε ο κ. Φλωρίδης.

    Από την πλευρά του ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος χαρακτήρισε πολύ κρίσιμο ζήτημα την ανακαίνιση του δικαστικού μεγάρου, ενώ στάθηκε στη μελέτη που αναμένεται να γίνει για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή και την επικοινωνία του υπάρχοντος κτηρίου με το νέο κτήριο στο λιμάνι. 

    Στη σύσκεψη έδωσαν το «παρών» παράγοντες της δικαιοσύνης, της αυτοδιοίκησης, στελέχη της ΕΛΑΣ αλλά και εκπρόσωποι του ΟΛΘ προκειμένου να συζητηθούν τα κυκλοφοριακά ζητήματα που θα προκύψουν με τη μετακόμιση του Εφετείου

    About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

    This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Leave a Reply