Πριν πολλά χρόνια ζητήθηκε από
την εθνική σταρ (Αλίκη Βουγιουκλάκη) να κατέλθει στην πολιτική στο πλευρό
μεγάλου κόμματος. Η Αλίκη τότε απάντησε (στο περίπου) :
– Γιατί από το 80% αποδοχής του
κόσμου να πέσω στο 30-40%;
Ο εθνικός δάσκαλος (Δημήτριος
Νατσιός) δεν απεδείχθη τόσο σόφρων όσον η εθνική σταρ και ήδη εισπράττει την
απαξίωσιν όσων πίστευαν σε εκείνον. Διότι σίγουρα ένα 80% αποδοχής το είχε
πανεθνικώς (εξαιρουμένων κάποιων α(χ)ριστερούληδων, ελληνοφοβικών και ανωμάλων)
για την ελληνορθόδοξον ομολογία του και πλέον δρέπει την απαξίωσιν από την
πλειοψηφίαν όσων τον πίστευαν.
Μου προξενεί εντύπωσιν ότι, αν και θεολόγος, αγνόησε την προτροπή του οσίου
Εφραίμ Κατουνακιώτου προς υποψήφιον πολιτικόν, όταν ο τελευταίος ζήτησε την
συμβουλή του περί της καθόδου του στην πολιτικήν :
– παιδί
μου, η πολιτική έχει και δύσκολες περιπτώσεις, όπως αν πάρεις μια φρέσκια ντομάτα και την βάλεις
μέσα σε ένα καφάσι με σάπιες ντομάτες, τι θα πάθει, δεν θα σαπίσει και αυτή;
Λέτε να εξέλθει του
κοινοβουλίου, ως σάπια ντομάτα;
Αλλά δεν σταματά εκεί ο κατήφορός του. Στα άρθρα του πάντοτε εκθείαζε την
θεοσέβεια των ηρώων του έθνους και ειδικώς του 1821. Οι ένδοξοι αγωνιστές
Κολοκοτρώνης και Μακρυγιάννης, κάποτε στράφηκαν κατά του δυτικοτραφούς ιερέως
Θεοφίλου Καϊρη, ο οποίος αμφισβητούσε το αειπάρθενον της Θεοτόκου και τον
ξυλοφόρτωσαν για την ύβριν του κατά της Κυρίας Θεοτόκου.
Το να απεικονίζεις την Θεοτόκον
ως τέρας (όπως στην Εθνική Πινακοθήκη) είναι σαφώς υβριστικότερον από την
αμφισβήτησιν τηε αειπαρθενίας της, αλλά ο Δημήτριος Νατσιός δεν ενοχλήθηκε.
Αγνόησε ακόμα και τον γ.Παϊσιον, που εξήλθε του Αγίου Όρους για να μετάσχει
στην διαμαρτυρία κατά του κινηματογραφικού έργου, βασισμένου στο βλάσφημο
λογοτέχνημα του Καζαντζάκη “Ο τελευταίος πειρασμός”.
Αν ο Δημήτριος Νατσιός
αρθρογραφούσε υπέρ των ιερών και οσίων των Ελλήνων, καλό θα είναι να μας πει
ποιά είναι αυτά. Γιατί αν δεν αντέδρασε στην απόλυτη βλασφημία στην Εθνική
Πινακοθήκη, ποιά άλλη μεγαλυτέρα βλασφημία αναμένει να αντιδράσει;
Τελικά έχει συνείδησιν ή
λειτουργεί ως “μπροστινός” αγνώστων, από τους οποίους ελέγχεται (βουλευτήριον).
Ο Νικόλαος Παπαδόπουλος εξέφρασε αυτό, που οι οπαδοί της ΝΙΚΗς ανέμεναν και
κατεδικάσθη από το μισθωτό “διευθυντήριον” της ΝΙΚΗς. Αν κατέλθει σε επόμενες
εκλογές αυτόνομος (αν τον αφήσει το σύστημα και δεν τον χαρακτηρίσουν αρνητήν
της δημοκρατίας, όπως ήδη συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκες χώρες) θα εξαϋλώσει την
ΝΙΚΗ του Νατσίου.
Δεν θα έπρεπε να το πω στον
κ. Νατσιόν, αφού είναι και θεολόγος : η Ορθοδοξία αποσκοπεί στο «ίνα
ώσιν εν», τα κόμματα στο κομμάτιασμα της κοινωνίας,
εξ ου και το όνομα κόμματα (κομμάτια). Εξ ορισμού η δημοκρατία αντιτίθεται της
Ορθοδοξίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια