
Η
απόφαση για Οριστική Διακοπή Εργασιών και η ανακοίνωση για νέα, εξ ’αρχής,
δημοπράτηση του έργου γυρίζει το ρολόι του χρόνου πίσω στον Οκτώβριο του
2010(!). Τότε που έγινε η αρχική προκήρυξη του έργου και 15 σχεδόν χρόνια μετά,
αντί να έχει κατασκευαστεί ένας σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος, πάμε
πάλι από την αρχή.
Ακόμα
βοούν στα αυτιά των πολιτών του Κιλκίς οι συνεχείς διαβεβαιώσεις των
κυβερνητικών αξιωματούχων και του Περιφερειάρχη κ. Τζιτζικώστα, ότι το έργο θα
ολοκληρωνόταν το 2023, μετά το 2024 και μετά «το αργότερο εντός του 2025, αλλά
και πρόσφατα, της διαδόχου του, κας Αηδονά, που δήλωνε ότι θα ξεπεραστούν τα
προβλήματα και θα προχωρήσει η αποπεράτωσή του. Όπως επίσης και η υπεκφυγή του
υπουργείου υποδομών σε σχετικές κοινοβουλευτικές μου παρεμβάσεις - ήδη από τον
Οκτώβριο του 2023 - που έκρουαν το κώδωνα του κινδύνου.
Η
στάση όλων των άμεσα και έμμεσα υπευθύνων, χαρακτηρίζεται από
αναποτελεσματικότητα για όλα όσα όφειλαν και έπρεπε να έχουν πράξει, εμπαιγμός
για τους Κιλκισιώτες και αδιαφορία για το Κιλκίς.
Το
αποτέλεσμα ;
Ο
οδικός άξονας Θεσσαλονίκη – Κιλκίς που θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εδώ και
χρόνια, παίρνει νέα αναβολή επ’ αόριστον.
Δεν υπάρχουν σχόλια