Δείτε το βίντεο πατώντας στο παρακάτω ling:
https://www.youtube.com/watch?v=RkHe0-wFkCs&feature=youtu.be&ab_channel=TheofilosKyriakidis
Ή ΕΔΩ.
Για πρώτη φορά θα επιχειρήσω να σχολιάσω μία Κυβέρνηση και
μάλιστα αυτή που καταχράστηκε την εμπιστοσύνη μας, την αγάπη μας, τους αγώνες
μας και την ίδια μας την Χριστιανική Πίστη!
Όχι δεν είναι σχήμα λόγου. Κάθε φορά, σε προεκλογικές ομιλίες
ακούμε πάρα πολλές υποσχέσεις, και ελπίζεις πως κάτι θα υλοποιήσουν! Εδώ οι
Νεοδημοκράτες ψήφισαν Νέα Δημοκρατία και βρήκα μπροστά τους μία Κυβέρνηση από
τα υπολείμματα της ΚΝΕ και γενικά της Αριστεράς, που μέχρι χθες τους
έβριζαν! Επέλεξε ο Πρωθυπουργός να κάνει
μία Κυβέρνηση τουρλού που δεν εκφράζει κανέναν δεξιό νοικοκύρη, Χριστιανό και
Πατριώτη!
Χθες άλλαξε ο «(Γιατρο)Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Αφού έβαλε
όσους αριστερούς «χωρούσαν» χρησιμοποίησε, εκτός από δύο-τρεις, μέχρι χθες
δεξιούς και σήμερα ξεπουλημένους τάχα δεξιούς ή αλλιώς δεξιούς που έτρεχαν σε
μνημόσυνα ηρώων που έπεσαν για την Πατρίδα και σήμερα, προκειμένου να μη χάσουν
το Υπουργιλίκι και για προσωπική τους
προβολή, ξεπούλησαν ή αντάλλαξαν τους
ψηφοφόρους τους με την γιαλατζί Εθνικοφροσύνη τους!
Η κυβέρνηση της Νεοδημοκρατίας,
έτσι μόνον μπορώ να την προσφωνώ διότι αυτά τα οποία έκανε και συνεχίζει να
κάνει, δεν θα τα έκανε ποτέ η γνήσια Νέα Δημοκρατία που Εθνάρχη Κωνσταντίνου
Καραμανλή, δεν εκπροσωπεί όλους τους δεξιούς Νεοδημοκράτες με την συμπεριφορά
της και τα «μαθήματα» που μας έδωσε μέχρι σήμερα!
Επειδή όλα τα παραπάνω
φαίνονται σε κάποιους υπερβολικά, γι’ αυτό θα προσπαθήσω να σας δώσω μερικές
απόψεις μου για να δικαιολογήσω τα όσα λέω.
1ον Ποιόν
Νεοδημοκράτη ικανοποιεί η επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη, ώστε να προτείνει ως
Πρόεδρο της Δημοκρατίας την κ. Σακελλαροπούλου;
2ον Ποιόν
Χριστιανό Ορθόδοξο ικανοποιεί αυτή η συμπεριφορά της Κυβέρνησης με την αλά
κάρτ τήρηση των κανόνων για τον κορωνοϊό,
όταν επιτρέπεται στους αριστερούς κάθε κόμματος και στους λαθρομετανάστες να
κινούνται ελεύθερα, να κάνουν συγκεντρώσεις ο ένας πάνω στον άλλον, αλλά απαγορεύεται
να μπεις στην εκκλησία; Τέτοιο βρίσιμο και πόλεμο στην εκκλησία δεν γίνονταν
ούτε στην Σοβιετία επί Στάλιν.
Εάν ήταν να περιγράψω την αντεθνική στάση της Νεοδημοκρατίας,
δεν θα μου έφθανε ολόκληρος τόμος, όμως θα αναφέρω και μερικά διδάγματα που
πήραμε από τους εξέχοντες διοικητικούς
των Κεντρικών Γραφείων της Πειραιώς και φυσικά από τους τοπικούς Κιλκισιώτες
άρχοντες.
Μας δώσανε να καταλάβουμε ότι:
1ον Όταν
βρίζεις, συκοφαντείς και κατηγορείς
υψηλόβαθμα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας των Κεντρικών γραφείων και πιθανόν του
Κοινοβουλίου, ότι είναι «καιροσκόποι»,
«βολεμένοι» ότι «το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το μίσθωμα», ότι «αλλάζουν
τις πολιτικές τους θέσεις σαν τα πουκάμισα» και ότι είναι άνθρωποι «χωρίς
ντροπή» και αυτό εκλαμβάνεται από την ίδια την Νεοδημοκρατία ως λόγια αληθινά
και επαινετικά για το κόμμα και όχι μόνον δεν τιμωρείται το μεγαλοστέλεχος αλλά
και επιβραβεύεται, εμείς δεν ανήκουμε στην Νεοδημοκρατία έτσι που την
καταντήσατε, αλλά στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ του πυρσού.
2ον Όταν παλαιός έμπειρος Πολιτικός καταγγέλλει, την
απαξίωση της πολιτικής στον Νομό μας. Ότι επανεμφανίζονται παλαιοκομματισμοί
και εφαρμόζονται πρακτικές απαράδεκτες που επηρεάζουν την τοπική κοινωνία προς
αποστασιοποίηση και διάσπαση και αυτό η Νεοδημοκρατία όχι μόνον δεν το
κατακρίνει αλλά το επαινεί και το επιβραβεύει, εμείς δεν συμφωνούμε με τους
ξεπουλημένους αυτούς πολιτικούς.
3ον Όταν η
κομματική οργάνωση κινείται με μονομέρειες αισχίστου είδους και αποκλεισμούς
και έχει οδηγήσει σε απίστευτες διαιρέσεις και διχασμούς. Όταν απαξιώνεται
εκδικητικά ολόκληρη περιοχή και κοιτούν
άναυδοι, απορημένοι και πληγωμένοι οι υποστηρικτές της Νέας Δημοκρατίας, η Ν.Δ.
τους επιβραβεύει και τους αναβαθμίζει,
εμείς και πάλι θεωρούμε ότι «εργάζονται» εις βάρος του κόμματος και δεν
συμφωνούμαι με την επιβράβευση.
4ον Όταν η παρέμβαση της κομματικής οργάνωσης και
του πολιτευτή του Νομού, επιφέρει μεγάλη αναστάτωση στην νοσηλευτική Υπηρεσία,
όταν η διοίκηση δεν μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες λόγω της ανάμειξης του τοπικού
Βουλευτή και αυτό θεωρείται προσφορά στην Υγεία και η Κυβέρνηση και πάλι
επιβραβεύει αυτού του είδους τις παρεμβάσεις
και πάλι θα μας βρει απέναντι.
Επειδή, όπως είπα, δεν θέλω να σας κουράσω, θα παρακαλούσα
όλους τους πολιτικούς και τους ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας να σοβαρευτούμε
και να υπηρετήσουμε την αλήθεια και τον Νομό και όχι τους ανθρώπους εκείνους
που θα «υπηρετούν» προσωπικά τους συμφέροντα απειλώντας, υβρίζοντας,
εκβιάζοντας και συκοφαντώντας τους αγνούς ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας.
Ο Πρωθυπουργός και τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, ας
δείξουν λίγο ενδιαφέρον και στην Νέα Δημοκρατία του Κιλκίς, που ήδη άρχισε να
διαλύεται από το Καλοκαίρι του 20 με το κλείσιμο της ΔΗΜΤΟ Παιονίας και την
υπολειτουργία της ΔΗΜΤΟ Κιλκίς, καθώς και το φρενάρισμα του πολιτικού που
απειλεί όποιον δεν συμφωνεί με όλες τις ενέργειές του, υβρίζοντας και
απειλώντας.
ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ
ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


















Δεν υπάρχουν σχόλια