Σφοδρή επίθεση από τον πρώην υπουργό της ΝΔ, Κώστα Κιλτίδη, και τον
διευθυντή της εφημερίδας «Το ΒΗΜΑ», για τους «αστοιχείωτους» που διοικούν τα
νοσοκομεία
Οι αποκλειστικά κομματικές
επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη, γυμναστών, λαδέμπορων, νηπιαγωγών, δασκάλων και απόστρατων για
τη διοίκηση των νοσοκομείων, τώρα, εν μέσω πανδημίας, αρχίζουν να
προκαλούν σφοδρές αντιδράσεις από κομματικά στελέχη αλλά και
φίλα προσκείμενα ΜΜΕ.
Η δραματική κατάσταση στο νοσοκομείο του
Κιλκίς, διοικητής του οποίου είναι ένας γυμναστής, πρώην προπονητής του
Εδεσσαϊκού, ο Γιάννης Ανδρίτσος, προκάλεσε την έκρηξη οργής του πρώην
υπουργού και βουλευτή της ΝΔ, Κώστα Κιλτίδη, ο οποίος είναι και γιατρός.
Σε ανάρτησή του στο Facebook, μετά τον
θάνατο από κορωνοϊό μιας νοσηλεύτριας, της Ζωής Ιωάννου, ζήτησε να παραιτηθούν
όσοι ασκούν διοίκηση γιατί δεν έπραξαν τα δέοντα. Και χαρακτήρισε όσα γίνονται
στο νοσοκομείο του Κιλκίς «εγκληματικά».
Αναλυτικά η ανάρτηση του πρώην υπουργού και βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας
«ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ! ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ!
Με σφιγμένη την ψυχή μου και με όποια πνευματική εγκράτεια, σας λέω τούτο.
Επιτέλους σηκώστε ανάστημα. Η πανδημία έχει και θα έχει απώλειες, αλλά αυτά που
έγιναν στο πολύπαθο Νοσοκομείο μας είναι Εγκληματικά. Να παραιτηθούν όσοι
ασκούν διοίκηση και δεν έπραξαν τα δέοντα και ας γινόταν οτιδήποτε. Ντροπή!
Νοσηλεία χωρίς υψηλές ροές οξυγόνου είναι αργός θάνατος. Άναρχα τμήματα
νοσηλείας χωρίς κανόνες. Έγινε το επίκεντρο της διασποράς. Θα μιλήσουν και τα
στατιστικά δεδομένα, για θανάτους εκεί και στις διακομιδές. Δεν αρκεί η θυσία
των εργαζομένων και τα δάκρυα. Κουράστηκα να βιώνω άδικους θανάτους. Πονάει η
ψυχή μου».
Μετά τον θάνατο της
Νοσηλεύτριας Ζωής Ιωάννου.
——————————————————————
ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ! ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ !
Με σφιγμένη την ψυχή μου και με όποια πνευματική εγκράτεια , σας λέω τούτο.
Επιτέλους σηκώστε ανάστημα . Η πανδημία έχει και θα έχει απώλειες, αλλά αυτά
που έγιναν στο πολύπαθο Νοσοκομείο μας είνα Εγκληματικά . Να παραιτηθούν όσοι
ασκούν διοίκηση και δεν έπραξαν τα δέοντα και ας γινόταν οτιδήποτε . Ντροπή !
Νοσηλεία χωρίς υψηλές ροές οξυγόνου είναι αργός θάνατος. Άναρχα τμήματα
νοσηλείας χωρίς κανόνες.Έγινε το επίκεντρο της διασποράς. Θα μιλήσουν και τα
στατιστικά δεδομένα, για θανάτους εκεί και στις διακομιδές. Δεν αρκεί η θυσία
των εργαζομένων και τα δάκρυα. Κουράστηκα να βιώνω άδικους θανάτους. Πονάει η
ψυχή μου.
ΠΗΓΗ: ΑΥΓΗ (των Αθηνων και όχι του Κιλκίς)



















Δεν υπάρχουν σχόλια