Από το facebook και τον Γιάννη Τσογγίδη.
Σαν σήμερα σφάζεται "ως αρνί"με τσεκούρι η Ελένη Παπαδάκη (4
Νοεμβρίου 1903 - 21 Δεκεμβρίου 1944). Ήταν η κορυφαία ελληνίδα ηθοποιός του
Μεσοπολέμου, την οποία ο Γρηγόρης Ξενόπουλος είχε χαρακτηρίσει 'αδιαμφισβήτητη
διάδοχο της Κοτοπούλη'. Γνώρισε την δόξα πολύ νέα, αλλά έχασε την ζωή της μόλις
στα 41 της, από την λαϊκή αστυνομία κάποιων
"δημοκρατων"!!!...κομμουνιστών
Ο θάνατος της Παπαδάκη θρηνήθηκε ως εθνική απώλεια. Τότε, ο Α. Σικελιανός
έγραψε τους στίχους:
Μνήσθητι Κύριε: Για την ώρα που η λεπίδα του φονιά
άστραψε, κι' όλος ο θεός της Τραγωδίας εφάνη.
Μνήσθητι Κύριε: Για την ώρα που άξαφνα, κ΄ οι εννιά
αδερφές εσκύψαν να της βάλουνε
των αιώνων το στεφάνι.
Ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ Νίκος Ζαχαριάδης, βλέποντας την μεταστροφή του
κόσμου εναντίον του ΕΑΜ στην 12η Ολομέλεια της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος
αναγνώρισε ως «υπερβασία» την εκτέλεση της Παπαδάκη και την καταδίκασε.






















Δεν υπάρχουν σχόλια