Γράφει ο Παναγιώτης Σελβιαρίδης*
Όταν ο
αγαπημένος μου φίλος Χρήστος Αντωνιάδης έγραφε: «Σα ξένα είμαι Έλληνας και στην
Ελλάδα ξένος», εξέφραζε μία πραγματικότητα που δυστυχώς συνεχώς επιβεβαιώνεται.
Πρόσφατο κρούσμα η δήλωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός, μια πέρα για πέρα
άστοχη, ρατσιστική και ανιστόρητη δήλωση που αποκαλεί Ρώσο τον Ιβάν Σαββίδη προσπαθώντας
να τον μειώσει, μόνο και μόνο γιατί είναι ο ηγέτης της αντίπαλης ομάδας του
ΠΑΟΚ.
Αγαπητοί συντάκτες της δήλωσης, ο Ιβάν Σαββίδης είναι
τόσο «Ρώσος», όσο Ρώσοι ήταν οι αδελφοί
Υψηλάντη, ο Καποδίστριας,
οι ιδρυτές της Φιλικής Εταιρείας, Ξανθός,
Σκουφάς, Τσακάλωφ, οι νεότεροι Βίκτωρας Σαρηγιαννίδης, Οδυσσέας
Δημητριάδης, Θεοχάρης Κεσίδης και χιλιάδες άλλοι Πόντιοι
Έλληνες που διέπρεψαν διαχρονικά στη Ρωσία στην οποία κατέφευγαν διαχρονικά οι
ίδιοι οι πρόγονοι τους για να αποφύγουν τους διωγμούς των Τούρκων.
Κύριοι συντάκτες της δήλωσης, όσο και να σας τυφλώνει το οπαδικό
πάθος, υπάρχουν και ΟΡΙΑ.
Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την Εθνική Ταυτότητα κανενός,
πόσο μάλλον του Ιβάν
Σαββίδη, ενός μεγάλου Έλληνα Πόντιου που δείχνει έμπρακτα την
αγάπη του για την Ελλάδα και τον Ποντιακό Ελληνισμό, επενδύοντας συνεχώς,
ιδιαίτερα στην Βόρεια Ελλάδα και στηρίζοντας την ελληνική οικονομία με χιλιάδες
θέσεις εργασίας, στην τόσο δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας. Η κοινωνική δε
προσφορά του φιλανθρωπικού ιδρύματος Σαββίδη είναι ανεκτίμητη!
Η δήλωση σας, αγαπητοί κύριοι του Ολυμπιακού εξόργισε
εκατομμύρια Ελλήνων φιλάθλων, Ποντίων και μη. Τέτοιες δηλώσεις μικραίνουν
αφάνταστα έναν μεγάλο σύλλογο όπως Ολυμπιακός και είμαι σίγουρος ότι και οι πιο
φανατικοί, αλλά καλοπροαίρετοι φίλαθλοι του Ολυμπιακού δεν συμφωνούν μαζί σας».
Παναγιώτης Σελβιαρίδης, Καθηγητής Νευροχειρουργικής ΑΠΘ
http://efxinospontos.gr/


















Δεν υπάρχουν σχόλια