Ο χαρακτηρισμός "Ρώσος" από
τον Μαρινάκη προς τον ομογενή Έλληνα Πόντιο Σαββίδη, δείχνει την αναχρονιστική
και ρατσιστική συμπεριφορά των υπολοίπων Ελλήνων (ντόπιων) και ειδικά
προερχόμενων από τη νότια Ελλάδα, προς τους Έλληνες πρόσφυγες. Οι προεκτάσεις του
χαμηλής παιδείας χαρακτηρισμού, με βάζουν αναγκαστικά στις εξής σκέψεις: 1.
Γιατί ο χαρακτηρισμός "Ρώσος" να χρησιμοποιείται υποτιμητικά για
ομογενείς Έλληνες? Θα λέμε το ίδιο για την ομογένεια της Αμερικής? 2. Γιατί να
έχει παγιωθεί η αντίληψη πολλών ντόπιων, με κριτήρια 100 ετών παλαιότερα, ότι
οι Έλληνες πρόσφυγες δεν είναι Έλληνες τι στιγμή που οι μικρασιάτες μιλάγανε
Ελληνικά ενώ οι περισσότεροι πληθυσμοί στην Ελλάδα αρβανίτικα και άλλες
γλώσσες/ιδιωματισμούς? 3. Η φιλανθρωπική και κοινωνική δράση του Σαββίδη έχει
ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, καθώς χορηγεί αθλητές, πανεπιστημιακές έδρες και
άλλα πολλά που όλοι ακούμε και μαθαίνουμε. 4. Ο Μαρινάκης ειδικά, αυτός, έχει
συνδέσει το όνομά του με άλλης φύσεως υποθέσεις που δεν τιμούν καθόλου ούτε τον
ίδιο ούτε τη χώρα μας. Τέλος, είναι μια αφορμή να διαπιστώσουμε τον
ενδοελληνικό ρατσισμό, που δεν έχει αιτία την Ελληνοφοβία/ξενοφοβία, αλλά το
φθόνο και την κομπλεξικη μικροτητα των μικρων Ελληνων.
*Η Ηλιάνα Καρυπίδου είναι δικηγόρος.
ΑΠΟ ΤΟ FB.


















Δεν υπάρχουν σχόλια