Select Menu

ads2

ads2

Τυχαία Ανάρτηση

" });

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ; (ΒΙΝΤΕΟ)

Παρά την λαίλαπα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες λόγω της πολιτικής του Μητσοτάκη σε όλες τις πλευρές τις ζωή ς τους, από το μπακάλικο της γει...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τελευταίες Αναρτήσεις

    » » » ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση


    Πριν από λίγες ημέρες και μετά από ώριμη σκέψη πήρα την απόφαση να εισέλθω στον εκλογικό στίβο ως υποψήφιος στην τοπική αυτοδιοίκηση .Σ αυτήν μου την απόφαση συνέβαλε όλη εν γένει η κατάσταση της τοπικής μας κοινωνίας . Μια κατάσταση που με καθολική  ομολογία των πολιτών επιβάλει την βελτίωσή της. Λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας έρχομαι καθημερινά σε άμεση επαφή με πολίτες της τοπικής μας κοινωνίας οι οποίοι μου εκφράζουν τις αξιώσεις τους για ένα καλύτερο δήμο σχεδόν στο σύνολο των τομέων  του .
    Τόσο σε τομείς που αφορούν την οδοποιία ,την καθαριότητα ,τη δημόσια υγεία-ασφάλεια ,καθώς και το πολιτιστικό επίπεδο. Δεν μπορούσα να μείνω αδιάφορος σε όλες αυτές  τις ανησυχίες – παραινέσεις – παροτρύνσεις των συμπολιτών μου και έλαβα την απόφαση να κατέλθω στην εκλογική αναμέτρηση ώστε να μπορέσω να προσφέρω στους συμπολίτες μου .
    Θέλω να ευχαριστήσω τον κ Δ Κυριακίδη για την πρόταση που μου έκανε ώστε να το πετύχουμε μαζί αυτό το σκοπό .



    About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

    This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Leave a Reply