Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

Performance

Cute

My Place

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Racing

Videos

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΟΜΙΛΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΡΟΒΑΤΑ

     Ο   «ΟΜΙΛΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ Σωκράτη Προβατά»   είναι ένα από τα μεγαλύτερα δικηγορικά γραφεία, με εμπειρία άνω των 30 ετών και με κυρία...

ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ MAIL ΣΑΣ

» » » ΕΚΡΙΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


(Μετά την ανάγνωση αυτού του άρθρου διαβάστε και  τα σχόλια της kilkiswebtv)
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα με την υπ΄ αρθμ. 28/2017 ομόφωνη απόφασή της έδωσε την άδεια σε εταιρεία για την δημιουργία Συστήματος Ανταλλαγής Πληροφόρησης δεδομένων αφερέγγυων συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας.

Όπως αναφέρει η Αρχή, σκοπός της επεξεργασίας του Συστήματος Ανταλλαγής Πληροφόρησης, είναι η εκτίμηση του πιστωτικού κινδύνου που συνεπάγεται η σύναψη σύμβασης με συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, με στόχο την εξυγίανση συναλλαγών – αποφυγή περαιτέρω ζημίας.

Η Αρχή σημειώνει ότι ο σκοπός αυτός είναι «σαφής, θεμιτός και νόμιμος», όπως έχει ήδη κριθεί και με παλαιότερη τη γνωμοδότησή της την υπ΄ αριθμ.1/2015.

Σύμφωνα με την απόφαση της Αρχής, το Σύστημα Ανταλλαγής Πληροφόρησης, θα μπορεί να αποφασίσει εάν είναι σκόπιμο να προβεί σε συμπληρωματικά μέτρα με σκοπό την μείωση του πιστωτικού κινδύνου των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, αλλά και για την προστασία του συνδρομητή (π.χ. να ζητήσει εγγύηση και να καθοδηγήσει κατάλληλα τον υποψήφιο συνδρομητή σε ένα οικονομικό πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις οικονομικές του δυνατότητες).

Πάντως η Αρχή σημειώνει ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Σύστημα Ανταλλαγής Πληροφόρησης προκειμένου να αποκλειστεί εντελώς ο καταναλωτής από τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, που είναι ιδιαιτέρως σημαντικές για την καθημερινή του ζωή, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Επίσης, η εν λόγω εταιρεία με ευθύνη της οφείλει να εγκαταστήσει και να εφαρμόσει σύστημα μέτρων ασφαλείας.

http://makthes.gr
Και το σχόλιο της kilkiswebtv:
Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων εξέδωσε ομόφωνη απόφαση για την ανταλλαγή πληροφοριών για τους αφερέγγυους συνδρομητές και έπραξε πολύ καλά. 

Πότε όμως θα πάρει απόφαση για να ελέγξει τις εταιρίες εκείνες που άλλα υπόσχονται και άλλα κάνουν;
Παράδειγμα πρώτο. Συνδρομητής συμφωνεί με εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα 18 ευρώ/μήνα. Αφού επί 35 ημέρες δεν του έστειλαν ούτε το ρούτερ, του έστειλαν και τον μηνιαίο λογαριασμό 24 ευρώ.  Μετά από καθημερινές (τουλάχιστον 5 φορές την ημέρα) οχλήσεις, ο υποψήφιος συνδρομητής αναζήτησε άλλο πάροχο για το Internet, μιά και η εταιρία μάλλον ξέχασε τις υποχρεώσεις της. Δεν έφθανε που δεν του παρείχαν τις υπηρεσίες που είχαν υποχρέωση, του ζήτησαν και έξοδα διακοπής παροχής. Ενώ δηλαδή δεν είχε συνδεθεί ποτέ, ζήτησαν και έξοδα διακοπής.
Παρακαλώ την Υπηρεσία Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων να προστατεύσουν πρώτα τους Πολίτες από κάποιες Εταιρίες και μετά να προστατεύσουν τις Εταιρίες από τους αφερέγγυους πελάτης.

Παράδειγμα δεύτερο: Επί εξαετία συνδρομητής internet δήλωσε πως δεν θέλει να γίνει καμία ανανέωση σύμβασης χωρίς την έγγραφη δήλωσή του. Η Εταιρία όχι μόνο προέβη στην ανανέωση της συνεργασίας, αλλά αποφάσισε από μόνη της και χωρίς την ενυπόγραφη συμφωνία του πελάτη να αλλάξει και το πρόγραμμα ακόμη!  Άρα και το μηνιαίο κόστος!

Ποιος θα τις ελέγξει και ποιος θα αποδώσει το δίκαιο στο Πολίτη; 
(Τα στοιχεία των παραπάνω γεγονότων στην διάθεση οποιασδήποτε Δημόσιας Υπηρεσίας για την Προστασία των Πολιτών)


About Teo Kyriakidis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply