Select Menu

ads2

ads2

Τυχαία Ανάρτηση

" });

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΚΑΙ COCA-COLA

   Του Α. Π. Δημόπουλου Όταν ρώτησαν έναν από τους νεότερους σε ηλικία καρδιναλίους της Καθολικής Εκκλησίας (και έναν από τους προσεχείς ε...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τελευταίες Αναρτήσεις

» » » ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΤΕΦ. ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗ & ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
«
Next
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΙΛΚΙΣ
»
Previous
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΦΑΑΤ, ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΤΑΜΕΝΙΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗ ΤΟΥ ΒΙΕΤΝΑΜ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, PHAM THI THU HUONG

 

Ψηφιακό φροντιστήριο: αντιγραφή και ανακύκλωση ιδεών. 

 

Φαίνεται πως στέρεψε η δεξαμενή πολιτικών προσόδων για την κυβέρνηση. Και το συναρτά κανείς από το γεγονός ότι ο κ. Μητσοτάκης επέλεξε -με βίντεο στο tik tok- να διαφημίσει το ψηφιακό φροντιστήριο ως μία μεγαλεπίβολη μεταρρύθμιση της κυβέρνησης της ΝΔ. Μάλιστα, αυτό συνέβη σε μία κρίσιμη για τους μαθητές μας περίοδο - λίγο πριν από τη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων, παρότι τα παιδιά δεν έχουν κατ’ ουσία επωφεληθεί καθώς κάποιες από τις δεσμεύσεις δεν έχουν ακόμη υλοποιηθεί και μάλιστα ένα μόλις μήνα πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις. 

 

Ο σημερινός τρόπος λειτουργίας του ψηφιακού φροντιστηρίου οικειοποιείται μία ιδέα που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε το 2010 και το 2011 επί πρωθυπουργίας Γεωργίου Παπανδρέου και υπουργού παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου. Αυτό βεβαίως θα ήταν θετικό, αν συνέβαινε πριν 15 χρόνια. Σήμερα, τίθενται σοβαρά ζητήματα ουσίας σχετικά με τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου εγχειρήματος.  

 

Ενώ η ιδέα της στήριξης των μαθητών στην δύσκολη πορεία τους προς  τις πανελλαδικές εξετάσεις και της απαλλαγής των οικογενειών από ένα μέρος της οικονομικής επιβάρυνσης για την φροντιστηριακή προετοιμασία είναι καλή, η συγκεκριμένη υλοποίηση παρουσιάζει πρόβλημα και απέχει αρκετά από το να είναι λειτουργική και πραγματικά χρήσιμη για τους μαθητές υποψηφίους. 

 

Από τη συγκεκριμένη εφαρμογή απουσιάζει κάθε είδους αλληλεπίδραση εκπαιδευτικού και μαθητών ή μαθητών μεταξύ τους, απουσιάζει οτιδήποτε θα μπορούσε να ενισχύει την ενεργητική εμπλοκή και συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων και άρα απάντησης και επίλυσης αποριών. 

 

Ακόμη και η σύγχρονη μετάδοση του μαθήματος δεν επιτρέπει την αλληλεπίδραση παρά μόνον την παρακολούθηση,  υποβιβάζοντας τις νέες τεχνολογίες σε εργαλείο αναπαραγωγής παρωχημένων συμπεριφοριστικών μοντέλων. 

 

Η αντιγραφή και προβολή από τον Πρωθυπουργό ενός μοντέλου ακριβώς όπως σχεδιάστηκε (από άλλους) μετά από 15 χρόνια αποκαλύπτει τρία πράγματα: 

 

1. Επιβεβαιώνει ότι προτεραιότητα για την κυβέρνηση αποτελεί η επικοινωνιακή και μόνο προσέγγιση.  

 

2. Την απουσία σχεδιασμού και αποτελεσματικής εφαρμογής σύγχρονων , ιδεών και προτάσεων. Ο προβληματισμός του υπουργείου εξαντλείται στο ποιο εργαλείο χρησιμοποιείται και όχι στο πώς και στο γιατί. 

 

3. Την  αδυναμία κατανόησης των εξελίξεων γύρω από το θέμα της ένταξης και αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στην διδακτική διαδικασία, στην εποχή που η τεχνητή  νοημοσύνη δημιουργεί ένα εντελώς νέο σκηνικό και στην εκπαίδευση. 

 

Εμείς πιστεύουμε ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν και πρέπει να αξιοποιούνται στην εκπαίδευση – όχι όμως ως πρόχειρες επικοινωνιακές κατασκευές, αλλά ως εργαλεία πραγματικής ενίσχυσης της διδακτικής διαδικασίας.  

 

Στηρίζουμε την ένταξη ψηφιακών μέσων με παιδαγωγικούς όρους, τη συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη συνεργατική μάθηση, την ενίσχυση της προσωπικής σχέσης μαθητή – δασκάλου και τον εκσυγχρονισμό της σχολικής ζωής με επίκεντρο τον άνθρωπο. 

 

Η ψηφιακή καινοτομία στην εκπαίδευση δεν μετριέται σε views , ούτε σε followers.  

 

Μετριέται σε βάθος περιεχομένου, παιδαγωγική αξία και μορφωτικό αποτύπωμα. 

 

 

Με εκτίμηση

Στέφανος Παραστατίδης

Βουλευτής Κιλκίς

ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής

Τομεάρχης Παιδείας 


About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΙΛΚΙΣ
»
Previous
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΦΑΑΤ, ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΤΑΜΕΝΙΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗ ΤΟΥ ΒΙΕΤΝΑΜ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, PHAM THI THU HUONG

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply