Σύμφωνα με ανακοίνωση
του ΟΣΕ, Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 21:25, εκτροχιάστηκε ο πίσω
άξονα της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201, η οποία εκτελούσε
το δρομολόγιο Ειδομένη – Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Παιονίας.
Το θετικό είναι
πως από τον εκτροχιασμό δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί, αλλά μόνο ζημιές στην
σιδηροδρομική γραμμή σε μήκος 3 χλμ περίπου με αποτέλεσμα την διακοπή της
κυκλοφορίας.
Παρόλα αυτά
προκαλείται δικαιολογημένη ανησυχία και οι πολίτες αναρωτιούνται, 2 χρόνια μετά
την τραγωδία των Τεμπών τι έχει αλλάξει στην ασφάλεια των σιδηροδρόμων;
Ποιες οι
εγγυήσεις που δίνει η εταιρεία για την ασφάλεια των οδηγών, των
εργαζομένων και του επιβατικού κοινού;
Κάθε πότε
γίνεται έλεγχος του σιδηροδρομικού δικτύου για τυχόν βλάβες;
Ποιες οι ευθύνες
της Κυβέρνησης, για τις καθυστερήσεις, τον εκσυγχρονίσμο και στον έλεγχο
του σιδηροδρομικού δικτύου;
Οι πολίτες δεν
έχουν πλέον καμία ανοχή και απαιτούν απαντήσεις.
Πέτρος Παππάς
Ανεξάρτητος Βουλευτής Κιλκίς
Δεν υπάρχουν σχόλια