Select Menu

ads2

ads2

Τυχαία Ανάρτηση

" });

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ. (ΒΙΝΤΕΟ)

  Ερωτήσεις για την έγκριση της δημοπρασίας, την χωρίς τεχνογνωσία για την τηλεπικοινωνία της εργολαβίας, για τον λόγο των έξη (6) συνεχόμεν...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τελευταίες Αναρτήσεις

    » » » ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση

     


    Γράφει ο Σωτήρης Μαρκάδας

    Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κιλκίς

     Το συνολικό ποσοστό συμμετοχής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Κιλκίς στις διαδικασίες αξιολόγησης είναι 92%. Στις επιμέρους ομάδες εκπαιδευτικών έχουμε: Διευθυντές/τριες και Προϊσταμένες/οι 92,5%, μόνιμοι εκπαιδευτικοί 90%, νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί 91,4%.


    · Δεν υπήρξε ποτέ το παραμικρό ψήγμα πίεσης από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης και τους Διευθυντές/τριες σχολικών μονάδων που αξιολογούν, ή από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για να αξιολογηθεί κάποιος/α εκπαιδευτικός.

    · Στο καθηκοντολόγιο(2) των Διευθυντών Εκπαίδευσης αναφέρεται κατά γράμμα πως οι Διευθυντές Εκπαίδευσης «μετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία». Όσοι/ες ήταν υποψήφιοι Διευθυντές Εκπαίδευσης στις τελευταίες κρίσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης γνώριζαν πως αυτό περιλαμβάνεται μέσα στα καθήκοντα τους.

    · Ο νόμος για την αξιολόγηση(1) ψηφίστηκε τον Αύγουστο του 2021 και ήταν σε γνώση των υποψήφιων Διευθυντών/τριών σχολικών μονάδων στις τελευταίες κρίσεις επιλογής Διευθυντών/τριών. Το ίδιο ισχύει και για τους υποψήφιους Συμβούλους Εκπαίδευσης στις τελευταίες κρίσεις Συμβούλων και για τους υποψηφίους Διευθυντές Εκπαίδευσης στις τελευταίες κρίσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης.

    · Η μεγαλύτερη επίπτωση που προβλέπει αυτός ό νόμος(1) σε περίπτωση που το έργο κάποιου εκπαιδευτικού αξιολογηθεί σε κάποιο πεδίο ως «μη ικανοποιητικό» είναι να παρακολουθήσει υποχρεωτικό επιμορφωτικό πρόγραμμα.

    · Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αποζητάει σχέσεις ειλικρινούς και δημιουργικής συνεργασίας με τους προέδρους των συλλόγων εκπαιδευτικών. Σπεύδουμε να τους ενημερώσουμε σε κάθε αίτημα τους, ή για κάθε σημαντικό ζήτημα. Ήταν οι πρώτοι που ενημερώθηκαν για την έναρξη εφαρμογής του άρθρου 56 του νόμου για την αξιολόγηση1 που προβλέπει πως «η συμμετοχή σε οποιαδήποτε διαδικασία αξιολόγησης του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική και η παράλειψη στελέχους της εκπαίδευσης ή εκπαιδευτικού να λάβει μέρος, συνιστά ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα».

    · Η επίκληση του ιερού δικαιώματος της απεργίας απέναντι στην υποχρεωτικότητα της αξιολόγησης προσκρούει σύμφωνα με τις Προϊστάμενες μας Αρχές σε αποφάσεις δικαστηρίων που έκριναν τις απεργιακές κινητοποιήσεις ως παράνομες. Τα σχετικά έγγραφα έχουν δοθεί στους προέδρους των συλλόγων και είναι στη διάθεση κάθε εκπαιδευτικού.

    · Η αυτόματη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών έληξε με νόμο(3) που ψηφίστηκε τον Ιανουάριο του 2019 επί υπουργίας του κ. Γαβρόγλου. Εισάγει για πρώτη φορά πως «οι νεοδιοριζόμενοι υπηρετούν επί δύο έτη ως δόκιμοι και στο τέλος του δεύτερου έτους κρίνονται προκειμένου να μονιμοποιηθούν». Τα κριτήρια κρίσης θα καθορίζονταν με απόφαση του Υπουργού Παιδείας. Καθόριζε επίσης πως αν η κρίση για κάποιον νεοδιοριζόμενο ήταν μη ικανοποιητική θα εφαρμόζονταν διατάξεις(4) που οδηγούσαν από υποχρεωτική μετάταξη ως απόλυση.

    · Σύμφωνα με τον νόμο που ισχύει σήμερα(1) στην περίπτωση που το έργο ενός νεοδιόριστου/δόκιμου εκπαιδευτικού αξιολογηθεί ως «μη ικανοποιητικό» δεν μονιμοποιείται, αλλά επαναλαμβάνεται η διαδικασία.

    · Παράδοξα και υποκρύψεις: υπάρχουν εκπαιδευτικοί που παρακινούν άλλους εκπαιδευτικούς να μην αξιολογηθούν (χωρίς επιτυχία όπως δείχνουν τα ποσοστά συμμετοχής), ενώ οι ίδιοι και έχουν αξιολογηθεί και αξιολογούν! Άλλα λένε, άλλα κάνουν. Εφαρμόζουν ένα νόμο που απαιτούν να μην εφαρμοστεί. Τους συγχαίρουμε που εφαρμόζουν τον νόμο, αλλά είναι λίγο προκλητικό να ζητούν από άλλους εκπαιδευτικούς και τον υπογράφοντα να μην τον εφαρμόσει.

    · Όποιος/α ισχυρίζεται πως εφαρμόζει τον νόμο γιατί δεν θα μπορέσει να βγει στη σύνταξη τον πληροφορούμε πως δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση απόρριψης από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης οποιουδήποτε αιτήματος συνταξιοδότησης για ζητήματα αξιολόγησης. Υπάρχουν άλλωστε και σχετικές αποφάσεις του Νομικού Συμβουλίου του Κράτος. Ας αναζητηθούν άλλες δικαιολογίες.

    · Κάθε Διευθυντής Εκπαίδευσης οφείλει να δεικνύει ανυπόκριτο σεβασμό σε κάθε θέση της Δ.Ο.Ε. (είτε συμφωνεί, είτε διαφωνεί). Οφείλει επίσης να εφαρμόζει και να δεικνύει απόλυτο σεβασμό σε κάθε νόμο της κυβέρνησης που επέλεξε ο λαός μας (είτε συμφωνεί, είτε διαφωνεί).

    · Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πάντα θα επιζητεί σχέσεις ειλικρινούς συνεργασίας με κάθε εκπαιδευτικό πέρα από οποιαδήποτε διαφωνία σε οποιοδήποτε θέμα.

    1. Νόμος 4823/2021 (ΦΕΚ 136/τ.Α΄/03.08.2021)

    2. Υπουργική Απόφαση 170405/ΓΓ1/2021 (ΦΕΚ 6273/τ.Β΄/28.12.2021)

    3. Νόμος 4589/2019, άρθρο 62, παρ. 7 (ΦΕΚ 13/τ.Α΄/29.01.2019)

    4. Νόμος 1566/1985, άρθρο 16, παρ. 5 και 6

    About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

    This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Leave a Reply