Μαθητές, μαθήτριες και
καθηγητές του Γυμνασίου Λατσιών
Κύπρου, υποδέχθηκε σήμερα στο
γραφείο του στο Διοικητήριο ο
Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κιλκίς
Ανδρέας Βεργίδης, στο πλαίσιο
του διακρατικού προγράμματος
περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου
«Χρυσοπράσινο φύλλο».
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν
Γυμνάσια και Λύκεια από την
Κύπρο και από την Ελλάδα τα
οποία- ανά δυάδες συμπράξεων -
σχεδιάζουν, προγραμματίζουν
και εκπονούν προγράμματα
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Σ’ αυτό το πλαίσιο το 3 ο
Γυμνάσιο Κιλκίς συμπράττει με το
Γυμνάσιο Λατσιών Κύπρου και -
μέσα από το πρόγραμμα -
«εκπαιδεύει» περιβαλλοντικά
εγγράμματους ενεργούς πολίτες,
ευαισθητοποιημένους σε θέματα
του περιβάλλοντος. Τους
μαθητές/τριες και καθηγητές
από το γυμνάσιο Λατσιών συνόδευαν
ο Διευθυντής του 3 ου
Γυμνασίου Κιλκίς Ιωάννης Λιναρδάκης και ο
καθηγητής Σταύρος Κατσαρώνας,
οι οποίοι και ενημέρωσαν τον
Αντιπεριφερειάρχη για τα
βασικά ‘ ‘χαρακτηριστικά'’ του
προγράμματος.
Ο Αντιπεριφερειάρχης
υπογράμμισε τη σπουδαιότητα
τέτοιου είδους προγραμμάτων
που ‘’καλλιεργούν’’ δεξιότητες στα
νέα παιδιά και προσφέρουν
εμπειρίες σημαντικές για τη ζωή τους.
Αναφέρθηκε, επίσης, στον
θεμελιώδη ρόλο της εκπαίδευσης
στην ευαισθητοποίηση για την
εδραίωση περιβαλλοντικού
πολιτισμού και ευχήθηκε καλές
γιορτές με υγεία και επιτυχίες
στους στόχους που θέτουν.
Επόμενος «σταθμός» της ομάδας
του Γυμνασίου Λατσιών
ήταν η λίμνη Δοϊράνη, όπου το
3 ο Γυμνάσιο Κιλκίς στο πλαίσιο του
«Χρυσοπράσινο Φύλλο», είχε
προχωρήσει - με την έμπρακτη
βοήθεια της Διεύθυνσης
Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής
της Π.Ε Κιλκίς και των
υπαλλήλων της Βασίλη Ιωαννίδη και
Ιωάννη Μιχαηλίδη- στην
υιοθέτηση του Ελληνικού ενδημικού
είδους Verbascum salicifolium, με
μοναδική μέχρι σήμερα
παγκόσμια καταγραφή μόνο στην
λίμνη Δοϊράνη, καθώς και στην
παρακολούθηση των μεταβολών
της λίμνης και την επίδραση της
κλιματικής αλλαγής σε αυτήν.
Το διακρατικό πρόγραμμα
«Χρυσοπράσινο Φύλλο»
επιδιώκει τη μεταφορά της
μαθησιακής διαδικασίας πέρα από το
πλαίσιο της σχολικής αίθουσας,
παρέχοντας στα σχολεία τα οποία
συμμετέχουν , την πειραματική
διερεύνηση, τη βιωματική
ενασχόληση και την
αλληλεπίδραση των μαθητών/τριών σε
δράσεις περιβαλλοντικού
ενδιαφέροντος.-
Δεν υπάρχουν σχόλια