Τον Σεπτέμβριο που μας
έρχεται θα συμπληρώσω είκοσι τρία χρόνια προϋπηρεσία στην βιομηχανία.
Όλα αυτά τα χρόνια έχω μάθει
να λύνω μικρά και μεγάλα προβλήματα που υπήρχαν στις εταιρίες που εργάστηκα, να
δίνω λύσεις σε λογικές απαιτήσεις, και κυρίως να λειτουργώ προληπτικά σε ότι
καταλάβαινα ότι είναι σοβαρό θέμα ασφάλειας, ή σε ότι μπορεί να με εκθέσει στην
εκάστοτε διοίκηση της εταιρίας.
Ο λόγος που τα λέω αυτά
είναι γιατί μία φορά την εβδομάδα επισκέπτομαι το χωριό καταγωγής μου για να
ποτίσω τις λίγες ελιές που έχω φυτεύσει.
Οι Χωριάτικοι δρόμοι
(κυριολεκτικά) που συνδέουν την
Θεσσαλονίκη με το Κιλκίς, και εννοώ τόσο την Παλαιά Εθνική Οδό (μέσω
Παντελεήμων) όσο και την νέα Εθνική οδό (μέσω Λητής) είναι κατασκευασμένοι με
μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, και χωρίς διαχωριστικό ασφαλείας.
Επιπλέον η Π.Ε.Ο. δεν
φωτίζεται πουθενά, ενώ στην Νέα Εθνική οδό, διαπιστώνει κανείς ότι από την Νέα
Σάντα μέχρι την Λητή, δεν έχει φωτισμό.
Επιπλέον, σε αυτούς τους δύο
δρόμους, κυκλοφορούν συνεχώς βαριά οχήματα, και το τραγικό δυστύχημα μπορεί να
συμβεί ανά πάσα στιγμή.
Το γεγονός ότι
κατασκευάζεται ένας δρόμος 17 χιλιομέτρων
εδώ και 14 χρόνια, το αφήνω ασχολίαστο, έχει καταντήσει ανέκδοτο η
υπόθεση, κάτι ανάλογο με το μετρό Θεσσαλονίκης.
Και όλα αυτά, με Κυβέρνηση
ΝΔ, Περιφερειάρχη ΝΔ, Δήμαρχο ΝΔ, και ο τοπικός Βουλευτής της ΝΔ έχει
διατελέσει και υπουργός.
Όλα τα παραπάνω για εμένα
συνιστούν ασέβεια προς τους πολίτες και αποδεικνύουν ανικανότητα και
ανεπάρκεια.
Γεωπόνος ΑΠΘ, ΜΒΑ, M.Sc
Δεν υπάρχουν σχόλια