Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » » ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΛΩΜΟ ΣΟΛΩΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

 


«Αντί μνημείου, εκεί που σκότωσαν τον αδελφό μου άνοιξαν οδόφραγμα να περνούν οι εισβολείς ανενόχλητοι»

Για να μην ενοχληθούν οι Τούρκοι εισβολείς στην Κύπρο, δεν τοποθετήθηκε ποτέ το μνημείο που φιλοτεχνήθηκε για τη μνήμη του ήρωα Σολωμού Σολωμού, ο οποίος δολοφονήθηκε εν ψυχρώ, όταν πήγε να κατεβάσει από φυλάκιο την τουρκική σημαία.

Η αδερφή του, Σκεύη Σολωμού, μιλώντας στον Focus FM, καταγγέλλει: «Ένα μνημείο έκανε ο Σφακιανάκης, τόσα χρόνια περίμενε ο άνθρωπος, για  να μπορέσουνε να το βάλουνε εκεί ή κάπου αλλού…Το έκανε ο άνθρωπος το μνημείο, το έστειλε και στην Κύπρο και δεν βρήκαν ούτε τόπο να το βάλουν, δεν ήταν κατάλληλο, λένε, για να μπει κάπου. Προκαλούσε».

Το μνημείο-βράχος, θα συμβόλιζε την κατοχή της Κύπρου. Μέσα από αυτόν το βράχο θα έβγαινε ένας ιστός σημαίας και από κάτω ένα χέρι, που θα συμβόλιζε το χέρι του Σολωµού Σολωµού, ο οποίος θα έβγαινε από τον τάφο για να την κατεβάσει. Επιθυμία του Νότη Σφανιανάκη ήταν αυτό το έργο τέχνης να στηνόταν µπροστά από το πολιτιστικό κέντρο της ∆ερύνειας.

Ωστόσο, όπως καταγγέλλει η Σκεύη Σολωμού, η κυπριακή Κυβέρνηση δεν το τοποθέτησε γιατί λέει θα ενοχλούσε τους Τούρκους!

Περιγράφοντας την τραγική ημέρα της δολοφονίας, η ίδια σημείωσε: «Εκείνες τις μέρες δούλευα… δεν μπορούσα να παραστώ στις διαδηλώσεις που γίνονταν και το άκουσα μετά που ήρθα από την εργασία μου για τον Τάσο. «Για τον αδερφό μου, επειδή ήταν τέτοιες ημέρες, πήρα ένα κασετοφωνάκι στη δουλειά και άκουγα τα γεγονότα. Και εκείνη τη μέρα τον δολοφόνησαν τον αδερφό μου. Άκουγα στο ραδιοφωνάκι τα γεγονότα αλλά όταν είπαν ότι χτύπησαν κάποιον, είπαν άλλο όνομα, δεν είπαν το όνομα του αδερφού μου, αντί Σολάκης είπαν Τσολάκης. Έκαναν λάθος το όνομα. Και ήρθε ο σύζυγός μου να με πάρει από τη δουλειά και λέω εντάξει, μου έμεινε μισή ώρα, δεν πειράζει, να τελειώσω τη δουλειά μου. Μου λέει έλα να σε πάρω, γιατί χτυπήσαν λίγο πάνω στο πόδι τον αδερφό σου. Λέω εντάξει, να πάω. Με πήρε στο νοσοκομείο. Κατέβηκα να δω τον αδερφό μου, ότι ήταν λίγο χτυπημένος. Μόλις μπήκα στο νοσοκομείο, στην είσοδο, βρήκα έναν ανιψιό μου και μου λέει «συλλυπητήρια». Τότε έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Δεν το πίστευα. Δεν το χωρούσε το μυαλό μου…» είπε.

Δημοφιλείς ειδήσεις  Φίδι δάγκωσε πυροσβέστη που επιχειρούσε σε πυρκαγιά στην Ηλεία

 

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της υπογράμμισε ότι «αντί μνημείου, εκεί που σκότωσαν τον αδελφό μου άνοιξαν οδόφραγμα. Να περνά ο εισβολέας ανενόχλητος από ‘δω…».

Ακούστε την συνέντευξή της:

https://www.youtube.com/watch?v=64WbU8JyDy4&t=255s







www.newsbreak.gr/

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply