Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » » Ο Σ.ΔΡΟΓΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ Π.ΚΙΑΜΟΥ: «ΨΕΚΕΣ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ, ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΑΝΤΙΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙΤΕ»
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

 

Ο Πάνος Κιάμος έγινε ο πρώτος καλλιτέχνης που στήριξε τις κυβερνητικές κυρώσεις στους ανεμβολίαστους, ανακοινώνοντας πως στο Posidonio θα μπαίνουν μόνο εμβολιασμένοι. Τώρα το παράδειγμά του ακολουθεί και ο έντεχνος τραγουδιστής Στάθης Δρογώσης ο οποίος επιτέθηκε στους «αντιεμβολιαστές» χαρακτηρίζοντάς τους «καθάρματα», «ψέκες» και «καραγκιόζηδες».


https://www.youtube.com/watch?v=aZl5s8TuArE&t=29s

Με τριπλή του ανάρτησή του στο Twitter o τραγουδιστής Στάθης Δρογώσης τάχθηκε υπέρ της απόφασης του Πάνου Κιάμου και του κέντρου διασκέδασης Posidonio να δέχονται στον χώρο μόνο εμβολιασμένους πελάτες και απάντησε σε όσους του επιτέθηκαν χαρακτηρίζοντας τους ως «ψέκια».

ADVERTISING

«Ή με τους ψέκες ή με τη ζωή.Τα καθάρματα που ηγούνται των αντιεμβολιαστων πρέπει να δικαστούν για διασπορά ψευδών ειδήσεων.Αρκετά με τους καραγκιοζηδες», έγραψε.

Μάλιστα ο ίδιος απαιτεί να κυκλοφορούν οι πολίτες παντού με το πιστοποιητικό εμβολιασμού ανά χείρας και στέλνει στο… σπίτι τους όσους έχουν αντίθετη άποψη. 

«Παντού με το πιστοποιητικό εμβολιασμού! Αν θέλουν. Αλλιώς σπίτι τους» έγραψε ο τραγουδιστής σε μία δήλωση που άνετα θα μπορούσε να κάνει πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. 




https://www.pronews.gr/


About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

1 σχόλια

  1. 1982
    το πιστοποιητικό εμβολιασμού
    Ειναι σαν το άστρο του Δαυίδ
    στους εβραίους

    είναι προάγγελος χούντας
    και μίσους

    εγώ δεν έχω το εμβόλιο
    άμα θες σου λέω που μένω
    και έλα να με πυροβόλησεις

    δε με νοιάζει πια
    μίσησε μας όσο θες

    εγώ δεν πάω σε πορείες
    ούτε θεωρώ σοβαρά άτομα
    τους τρελούς με τους σταυρούς

    η την συνταγματική αστυνομία
    αυτοί και εγώ δεν είμαστε ίδιοι
    εγώ δεν ενοχλώ
    δεν έχω Facebook. utube. twiter
    τίποτα
    μάσκα φοράω....κάνω τα rapid test
    ούτε προσπαθώ να πείσω κάποιον

    εγώ είμαι υπέρ του εμβολίου
    αν δω ότι είναι ασφαλές και λειτουργεί
    σε γενικές γραμμές
    Δεν έχουν πέθανει παρά πολλοί από παρενέργειες
    είμαι αισιόδοξος

    απλά τα αντισώματα
    δε πρέπει να υπερβούν ένα όριο
    γιατί θα επιτεθούν σε υγιή κύτταρα
    τα λεμφοκύτταρα
    καταστρέφουν και υγιή κύτταρα
    αν είναι πάνω από κάποιο όριο

    4 δόσεις μόνο στον covid είδα

    εγώ το άπλο γρίπης το έχω κάνει

    ο covid γιατί θέλει 5 δόσεις το χρόνο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή