Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » » » » » ΜΠΡΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΛΗΤΕΙΑ. ΜΠΡΟΣ ΡΟΖ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΒΟΘΡΟΣ (ΒΙΝΤΕΟ)
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση



Με συγκίνησε η συμπάθειά σας προς το πρόσωπό μου και η εκτίμηση ως δημοσιογράφου, όταν κατά την έξοδό μου το Σάββατο βγήκα για βόλτα μέσα στην πόλη του Κιλκίς. Δεν πίστευα σε αυτό που γίνονταν. Πάρα πολλοί φίλοι, προσωπικοί αλλά και άλλοι τους οποίους δεν γνώριζα αλλά με παρακολουθούν, από ότι με είπανε, καθημερινά, με πλησίαζαν και άλλοτε παρακλητικά και άλλοτε απαιτητικά ζητούσαν να συνεχίσω τις βιντεοσκοπημένες ενημερώσεις μου.

Μου δήλωσαν όμως την δυσαρέσκειά τους, διότι περίμεναν πολύ πιο συχνή επαφή μαζί τους μέσω του τηλεοπτικού φακού δηλαδή μέσω των βιντεοσκοπημένων ενημερωτικών ομιλιών μου. Και είχαν και έχουν απόλυτο δίκαιο!

Πρώτο, η ισχνή αν θέλετε αλλά και η πολιτική  ακινησία και το βάλτωμα πολιτικών καταστάσεων γενικώς αλλά και της Νέας Δημοκρατίας, με έκαναν να σκεφτώ πως, όταν ένα κόμμα δεν εφαρμόζει τους κανόνες που έβαλε το ίδιο, όπως η Ν.Δ. τότε δεν αξίζει και να αναφέρεις ακόμη και το όνομά του.

Έτσι για να μη μπερδεύουμε, το πάλαι ποτέ γαλάζιο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, που παρά τα λάθη του μας έκανε να λέμε με υπερηφάνεια ότι είμαστε Νεοδημοκράτες Πατριώτες, με το σημερινό ροζουλί – gay – ΛΟΑΤΚΙ – αριστερό – κομμουνιστικό  και όλου του κόσμου το συναπάντημα κόμμα, που μόνον ντροπή μας γέμισε με τις συμπεριφορές κάποιων πολιτικών.

Δεν μπορώ να καταλάβω τον χειρισμό σε  πολλά ΚΡΊΣΙΜΑ Θέματα: από τα κοινωνικά, τα  Εθνικά θέματα, το Μεταναστευτικό, τα οικονομικά, ακόμη ακόμη και τα επιδημιολογικά και τα Εκκλησιαστικά; Πείτε μου σε τι διαφέρει από τον προεκλογικό ΣΥΡΙΖΑμμε τις χίλιες και μία υποσχέσεις και μετά έκανε ακριβώς το αντίθετο; Σε τι διαφέρει ο Κυριάκος; Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να έχει ως πρότυπο ένα νέο παιδί τον τάδε Υπουργό που παντρεύτηκε άνδρα. Δεν μπορώ να ακούω να διαφημίζεται το πάθος, η ανωμαλία, η αρρώστια στα σχολία!  Δεν μπορώ να βλέπω να κυνηγάνε την επίσημη θρησκεία του κράτους και μάλιστα όποιος κληρικός τηρεί τους θρησκευτικούς κανόνες να καλείται σε απολογία! Δεν μπορώ να ακούω το άνθρωπο ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΔΎΟ ΧΡΌΝΙΑ ΈΛΕΓΕ: «ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΩ, ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΜΑΚΕΔΟΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ» και να που αφού μας κορόϊδεψε και πήρε τις ψήφους μας, τώρα έγινε ο άνθρωπος που θα βάλει την ταφόπλακα της Μακεδονίας.

Πείτε μου, για ποιο λόγο να συνεχίσω να μιλάω;

Για την αναντιστοιχία προεκλογικών λόγων και έργων από την Ροζουλί Ν.Δ. του Κυριάκου η οποία παριστάνει την Ν.Δ. ενώ δεν έχει καμία σχέση; Μπορώ εγώ να βλέπω τον κ. Μητσοτάκη να αντιγράφει ή ακόμη να γίνεται χεορότερος από τον ΣΥΡΙΖΑ;

Μήπως είχε δίκαιο ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος που έλεγε πως ζούσαμε καλύτερα υπό τον ζυγό των Τούρκων;

Μήπως εννοούσε πως τα μπαχτσίσια ήταν λιγότερα από τις ληστείες που ακούμε ότι γίνονται από πολιτικούς;   

Σίγουρα σας κούρασα, αλλά θα συνεχίσω να σας ενημερώνω σε ότι πέφτει στην αντίληψή μου και φυσικά, θα γίνω η φωνή σας όπως μου το ζητήσατε για όλα τα θέματα που θα υποπέσουν στην αντίληψή μου!

ΚΑΙ τώρα κάνναβη, Πρέσπες, ΛΟΑΤΚΙ, Μεταναστευτικο


https://www.youtube.com/watch?v=h2H8XOtW2ZA

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply