Select Menu

ads2

ads2

Τυχαία Ανάρτηση

" });

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΚΙ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΗΝ, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙΣ (… ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ!!!)

  Του Μανώλη Κοττάκη Συνέβη σε ένα χωριό της ελληνικής περιφέρειας το οποίο επισκέπτεται κατά καιρούς ένας υπουργός που κατάγεται από εκεί...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τελευταίες Αναρτήσεις

    » » » » ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ: “ΞΕΧΑΣΕ” ΤΟ ΒΟΡΡΑ!
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση

     


    Του Δ. Δένη

    Κυριάκο δεν μας τα λες καλά! 59 έχεις στην Κυβέρνηση και μόλις 5 πάνω από τα Τέμπη. Όσους και από το…”Ποτάμι”! Και μόλις ένας από αυτούς είναι από τη Θεσσαλονίκη! Και να ήταν όλοι οι υπόλοιποι (οι “παλιοί”) επιτυχημένοι, θα σου έβγαζα το καπέλο. Όμως…

    Η Κεραμέως που έχει προκαλέσει μόνο μπερδέματα και προβλήματα στην παιδεία, γιατί έπρεπε οπωσδήποτε να παραμείνει στην Κυβέρνηση; Επειδή έβγαλε το…Χάρβαρντ ;

    Ο Αυγενάκης που διέλυσε τον υγιή ανταγωνισμό στο ποδόσφαιρο (σκάνδαλο κουμπάρων στην ΕΕΑ κτλ) και διέλυσε και τις ομοσπονδίες των υπολοίπων αθλημάτων, δεν μπορούσε να έχει κάποιον βόρειο αντικαταστάτη;

    Ο Βορίδης που τα έκανε ρόιδο στα αγροτικά θέματα, έπρεπε να επιβραβευθεί με άλλο υπουργείο;

    Ο Κικίλιας ή έστω ο υφυπουργός του, έπρεπε να παραμείνουν και οι δύο; Προετοίμασαν τόσο καλά το ΕΣΥ για τα κρούσματα και τους θανάτους του φετινού χειμώνα;

    Δεκάδες υφυπουργοί, γόνοι και…άκηδες, γιατί έπρεπε να είναι στα υπουργεία και να μην έχει ο βορράς τα 14-15 υπουργεία – υφυπουργεία που δικαιούται βάσει πληθυσμού; Είναι λιγότερο άξιοι, έκαναν χειρότερες σπουδές, ή θα περνούσαν λιγότερο…απαρατήρητοι από τους σημερινούς;

    Δεν μας τα λες καλά Κυριάκο. Καθόλου καλά. Η ΝΔ για μας τους ταπεινούς νυν και πρώην (κυρίως αυτό!) οπαδούς της, δεν είναι ένα κλειστό κλαμπ από Κρητικούς, Πελοποννήσιους, “Ποταμίσιους” και μια κλειστή κυριλέ κάστα από ανθρώπους που δεν άσκησαν ποτέ την επιστήμη τους στο ελεύθερο επάγγελμα, ή έστω εχοντας μια επιτυχημένη διευθυντική θητεία στο Δημόσιο και στις ΔΕΚΟ. Είναι κάτι άλλο. Ή μάλλον ήταν… Ο βορράς δεν είχε τέτοιου βεληνεκούς στελέχη να τα αξιοποιήσει το κράτος; Η νέα διακυβέρνηση ντε.

    Φαντάζομαι (σαν να σε βλέπω!) την έκπληξή σου το βράδυ των επόμενων εκλογών. Όχι τόσο στην Κρήτη, από εκεί θα πάρεις ότι πήραν και οι προηγούμενοι αρχηγοί της ΝΔ (μαύρο). Για την Μακεδονία και για την Θράκη σου γράφω. Που θα τις χάσεις κι αυτές. Και δεν θα υπάρχει επιστροφή.

    Τώρα, αν πιστεύεις πως με την Εκάλη, τους αποφοίτους του Χάρβαρντ, τους “λαοφιλείς του Ποταμιού και της Δημοκρατικής Συμμαχίας” (5 υπουργοί πλέον) και τους ανεπάγγελτους γόνους του Λονδίνου, θα βγούνε τα κουκιά και τα νούμερα, χαλάλι σου. Αν όμως δεν σου βγούνε, δεν θα σου φταίει κανείς άλλος, παρά η παραμορφωτική γυάλα του “ευγενούς” μικρόκοσμού σου.

    Μια ζωή η ΝΔ έκανε τα ίδια λάθη. Με διαφορετικούς πρωταγωνιστές. Αλλά πάντα με την ίδια κατάληξη. Την διπλάσια σε χρόνια διακυβέρνηση της χώρας από την κεντροαριστερά, στα χρόνια που ήρθαν από την μεταπολίτευση και μετά.

    Και σε τοπικό επίπεδο (σε όλους τους Νομούς) τα ίδια έκανες. Άλλοι έκαναν καθημερινό πόλεμο 5 χρόνια με τον Σύριζα (που κινείται πολύ πιο έξυπνα και μαθαίνει από τα λάθη του) και άλλοι επιβραβεύθηκαν. Αυτή η παράταξη μυαλό δεν βάζει. Αυτό ήταν το νέο που μας έφερες στις αρχές του 16; Τους γόνους, τους κλώνους, τους -άκηδες και τους κλασσικούς ιστορικούς κομματάρχες – Γκρούεζες σε κάθε Νομό;

    Το γράφω τώρα γιατί τα γραπτά μένουν. Αλλα 10 χρόνια Τσίπρα θα έχουμε και δεν θα έχει εκλεγεί από μόνος του. Εσύ θα τον βγάλεις και θα τον τοποθετήσεις στην καρέκλα σου. Και αυτή τη φορά θα ξέρει τι μπανανόφλουδες δεν θα πρέπει να πατήσει. Αφού θα έχει διδαχθεί από τα δικά του, αλλά κυρίως, από τα δικά σου λάθη.

    Όμως για σένα δεν θα υπάρξει δεύτερη ευκαιρία. Ποτέ δεν υπήρξε τέτοια για τους αρχηγούς της ΝΔ. Θα σε αντικαταστήσει ο επόμενος, που ελπίζουμε (ως λαός, όχι ως νυν και πρώην οπαδοί της ΝΔ) να μην κάνει κι αυτός την ίδια λάθος διαχείριση του έμψυχου στελεχιακού υλικού του, αλλά και πολλά και σοβαρά γεωγραφικής και ταξικής φύσεως ατοπήματα.

    Και τελειώνω. 5 υπουργοποιημένοι του “Ποταμιού” στην κυβέρνηση και ίδιος αριθμός από Μακεδονία και Θράκη μαζί!!! Καλά κρασιά…





    https://olympospieria.com/

    About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

    This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    «
    Next
    Νεότερη ανάρτηση
    »
    Previous
    Παλαιότερη Ανάρτηση

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Leave a Reply