Πρέπει κάποιος να μιλήσει τον κ. Μητσοτάκη. Εάν δεν θέλει τους Πόντιους, αυτός ή η Κυβέρνηση, ή οι διορισμένοι από αυτόν Υπουργοί, θέλουμε να βγει δημόσια και διακαναλικά να μας το πει, εάν έχει λίγη παλληκαριά.
Δεν μας θέλετε μία φορά εσείς; Δεν σας θέλουμαι καθόλου εμείς.
Το βίντεο από το youtube: https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR1zhN7io1pTqrHaZ6kcOSkEzQ4TVBgkJvTtJ0zFH3Dqcg1TYaIGOK27WH4&v=bvfmXpcw9qw&feature=youtu.be&ab_channel=FCKAFA

















Δεν υπάρχουν σχόλια