|
Ο ΙΟΣ ΤΟ
ΕΙΚΟΣΙ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΝΑ
ΜΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ. Φοβάμαι να
πω χρόνια πολλά μήπως είναι
χειρότερος μήπως ο
προηγούμενος θα είναι
προτιμότερος. Xρόνια Πολλά να εύχεστε φίλοι και
συγγενείς και στο
Νοσοκομείο μας να μη
πάει κανείς. H χρονιά να ‘ναι καλή αυτή του
είκοσι ένα και να μη
κάνει φίλο του ό ιός
κανένα. Kαλή χρονιά, καλύτερη ζητάμε για
να δούμε και την
καλημέρα μας από κοντά
να πούμε. Kαλή χρονιά, καλά μυαλά σ’ αυτούς
που διοικούνε και την
νοημοσύνη μας να μην
την αδικούνε. Kαλή χρονιά να έχουνε αθλήτριες
και αθλητές οι
δάσκαλοι, οι γυμναστές μα κι
προπονητές. O νέος χρόνος
πού ‘ρχεται καλούδια
να μας φέρει κι ο
άνεργος και ο φτωχός για να τα
καταφέρει. Kτηνοτρόφους, γεωργούς να μη τους
αγνοούμαι να
δώσουνε ενίσχυση σ’ αυτούς,
όση μπορούνε. Σ’ όλους αυτούς
που κλείσανε δουλειές
και μαγαζιά να ξέρουν
οι πολιτικοί δεν έχουν
άλλα «βυζιά». Χρόνια
πολλά πολιτικοί μη
κρύβεστε σαν ποντικοί τον κόσμο
καταστρέψατε και την
υγειά του κλέψατε. Χρόνια
πολλά, σας αγαπώ σας εύχομαι
Υγεία σ’ όσους
Πιστεύετε Χριστό και Μάνα
Παναγία. 31/12/20 ωρα 22:30 ΘΕΟΦΙΛΟΣ
ΚΥΡ. (ROMIOS) |


















Δεν υπάρχουν σχόλια