ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Α.Κ.Ε. του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς και ειδικότερα τα εκλεγμένα στελέχη
της (κ.κ. Καπαλτσίδου Σοφία, Πανοδήμου Ελευθερία) από την αρχή της πανδημίας
αντιλαμβανόμενες την σοβαρότητα της κατάστασης και με αίσθημα ευθύνης τόσο
απέναντι στους εργαζομένους του Ιδρύματος όσο και στην τοπική κοινωνία του
Κιλκίς, τοποθετούμασταν στα θέματα της επικαιρότητας που αφορούσαν την
πανδημία, αποκλειστικά σε ότι αφορά τον ΙΔΙΟ τον ιό κορωναϊό (
covid-19) και Μ Ο Ν Ο.
Κρατώντας πάντοτε στάση ψύχραιμη, με σοβαρότητα, χωρίς να τρομοκρατούμε τον
κόσμο και κυρίως χωρίς λαϊκισμό. Δεν επιδιώξαμε ποτέ την προσωπική μας προβολή
και την δημοσιότητα και έτσι θα πορευθούμε. Επισημαίνουμε ακόμη όπως όσα
αναφέρονται στον τύπο με "τίτλο" Σωματείο Εργαζομένων
Γ.Ν.Κιλκίς,
- Δ Ε Ν φέρουν όλα την
υπογραφή μας και
- Δ Ε Ν αντανακλούν
όλα όσα, τις περισσότερες φορές αναφέρονται, τις δικές μας απόψεις και θέσεις.
Τέλος τονίζουμε πως θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε με υπευθυνότητα
και σοβαρότητα για το καλό όλων των Εργαζομένων του νοσηλευτικού
Ιδρύματος Κιλκίς, στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας, προσπαθώντας έτσι να
επιλύουμε τα διαχρονικά προβλήματα που ταλανίζουν το Νοσοκομείο μας και
γενικότερα τον τομέα της δημόσιας
υγείας.
Με εκτίμηση και ολόθερμες ευχές για Καλή Χρονιά με Υγεία,
ΓΙΑ ΤΗΝ Α.Κ.Ε. Γ.Ν.ΚΙΛΚΙΣ
ΚΑΠΑΛΤΣΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΠΑΝΟΔΗΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


















Δεν υπάρχουν σχόλια