ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Κιλκίς εκφράζει τη βαθιά του θλίψη και οδύνη
για τον τραγικό χαμό των δύο νέων παιδιών στη Σάμο.
Η σκέψη όλων μας
βρίσκεται κοντά στους οικείους, στους φίλους, στους συμμαθητές και τους
καθηγητές-καθηγήτριες τους που δοκιμάζονται από τον πόνο της απώλειάς τους.
Εκφράζουμε τα πιο θερμά
μας συλλυπητήρια στις οικογένειές τους.
|
Ο Πρόεδρος
Ξενέλης Γιώργος |
|
Ο Γεν.
Γραμματέας
Γεωργούσης Ιωάννης |





















Δεν υπάρχουν σχόλια