ΠΡΟΣ: ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΘΕΜΑ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
2020
Ο
ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΙΛΚΙΣ
ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΛΗ
ΧΡΟΝΙΑ!!
ΤΟ 2020 ΝΑ ΦΕΡΕΙ
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ
ΥΓΕΙΑ & ΠΑΝΤΑ
ΨΗΛΕΣ ΚΟΡΦΕΣ!!
Α) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Β) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΜΗΝΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2020
1Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
12 / 01: ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΣΤΑ ΠΙΕΡΙΑ ΟΡΗ - κορυφή Σαλταπίδα
(1.950μ.)
Την Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020 ο Σύλλογος προγραμματίζει
ημερήσια εξόρμηση στα Πιέρια όρη με ανάβαση στην κορυφή Σαλταπίδα (1.950μ.). Η
αφετηρία της ανάβασης θα είναι η βάση του χιονοδρομικού κέντρου Ελατοχωρίου
(1.400μ.). Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα, για όσους επιθυμούν, να ασχοληθούν
και με τη χιονοδρομία ή άλλες δραστηριότητες σχετικές με το χιόνι. Σε περίπτωση
αρκετών συμμετεχόντων μπορούμε να πετύχουμε καλύτερες τιμές στην ενοικίαση
εξοπλισμού και καρτών.
Καλό θα
είναι να εκτιμηθούν η εποχή και οι καιρικές συνθήκες ώστε να προετοιμαστείτε
και να εξοπλιστείτε κατάλληλα.
Αρχηγός εξόρμησης: Παρδάλης Διονύσης (6973932782)
Εκκίνηση
: Το πρωί της Κυριακής 12 Ιανουαρίου, στις 7:00πμ, από την πλατεία
Ειρήνης.
Ώρες πορείας : 6 – 7
Κόστος
συμμετοχής : 15€ (για το λεωφορείο). Σε περίπτωση λίγων συμμετοχών,
θα κινηθούμε με ιδιωτικά
μέσα.
ΒΑΘΜΟΣ
ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ: Β, Γ
2η
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:
18-19 / 01 : ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ
ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ – Κοπή πίτας 2020
Το σαββατοκύριακο 18 – 19 Ιανουαρίου
2020 ο Σύλλογος προγραμματίζει διήμερη εξόρμηση στην Ξάνθη, με
διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Ξανθίππειον
στο κέντρο της πόλης. Στη συγκεκριμένη εξόρμηση προγραμματίζεται η κοπή της βασιλόπιτας του Συλλόγου, η
οποία θα γίνει το βράδυ του Σαββάτου σε ταβέρνα της πόλης.
Το
πρόγραμμα της εξόρμησης περιλαμβάνει:
α) επισκέψεις
στο παζάρι της Ξάνθης και την Παλιά Πόλη, το πρωί του Σαββάτου,
β)
ελεύθερο χρόνο στην πόλη της Ξάνθης,
γ) κοπή
Βασιλόπιτας σε ταβέρνα, το βράδυ του Σαββάτου,
δ) επίσκεψη
στον ποταμό Νέστο, με πεζοπορία σε παραποτάμια διαδρομή, ανάλογα με τις
υπάρχουσες καιρικές συνθήκες.
Το τελικό
πρόγραμμα θα διαμορφωθεί ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν,
και την κατάσταση των δρόμων.
Αρχηγοί
εξόρμησης:
Ασλανίδης Νικόλαος (6946332913)
Κομπατσιάρης Αντώνης (6945104026)
Εκκίνηση :Το πρωί του Σαββάτου 18 Ιανουαρίου, στις 7:30 πμ από την πλατεία
Ειρήνης.
Κόστος
συμμετοχής : 60 € το άτομο (λεωφορείο / διανυκτέρευση
με πρωινό / βασιλόπιτα).
Δηλώσεις συμμετοχής : μόνο στους αρχηγούς
της εξόρμησης, με προκαταβολή 50€.
.
Το
Δ.Σ.


















Δεν υπάρχουν σχόλια