Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » "Η ΧΟΝΤΡΗ ΚΙ Ο ΖΑΧΑΡΙΑΣ" ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΨΗ.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση



Και ενώ μεγαλώνει ο πόλεμος για την σατυρική φωτογραφία του Αρκά, θα θυμηθώ ότι μεγάλωσα έχοντας την Χοντρή και τον Ζαχαρία μπροστά μου, πολλά χρόνια αργότερα από την τελευταία έκδοση του περιοδικού Θησαυρός. Δεν θυμάμαι να έγινε τόσος πόλεμος εκείνη την εποχή, ούτε η μαμά μου να εξοργιζόταν όταν έβλεπε αυτές τις γελοιογραφίες του Χριστοδούλου να θυμώνει. Η μαμά μου λέω, γιατί εγώ ήμουν πολύ μικρή για να ασχοληθώ με κάτι τέτοια. Η μαμά μου και η θείες μου έφτιαχναν γεμιστά, πίτες κάθε λογής στο χωριό, μουσακά, έψηναν ψωμί στο φούρνο με την γιαγιά μου και το καλοκαίρι είχαν έξω τα μπρατσάκια τους.
Ας ήταν πάντα τροφαντές, αστράφτανε καλοσύνη, μοσχοβολούσαν καθαρότητα στο σώμα, στην ψυχή και βλέμμα γεμάτο αγάπη και έφερναν την οικογένεια έτσι κοντά.
Εγώ τα καλοκαίρια μου τα πέρασα σε μια μεγάλη βεράντα που μετά το μπάνιο τρέχαμε να φάμε τις λιχουδιές από την μαμά μου, πατάτες τηγανητές από την γιαγιά μου, ή ψωμί που μόλις βγήκε από το φούρνο και η γιαγιά μου δεν προλάβαινε να το βγάλει, της το τρώγαμε. Δεν θυμάμαι σε εκείνες τις γυναίκες να πείραξαν τότε οι γελοιογραφίες του Χριστοδούλου. Ούτε να έτρεχαν στα γυμναστήρια όλη μέρα μήπως κάποιος τις αποκαλέσει χοντρές. Είχαν μια αγκαλιά τεράστια για όλους και όλα.
Ας ζωγράφιζε ότι ήθελε, ας σατύριζε όσο ήθελε όποιος ήθελε. Εμείς είχαμε την καλύτερη μαμά του κόσμου, που πάντα ήταν στην κουζίνα να μας φτιάχνει καλούδια.
Δεν φταίει λοιπόν ο Αρκάς, κανένας σκιτσογράφος δεν φταίει.
Φταίει ότι ζούμε σε μια κοινωνία μοντέλων, γραμωμένων αντρών και γυναικών, φταίει που εμείς δημιουργήσαμε τέτοια πρότυπα και φυλακιστήκαμε μέσα σε αυτά. Δεν είναι καινούργια η λέξη Χοντρή, εμείς την αναγάγουμε σε κάτι πολύ άσχημο και θλιβερό. Εμείς δημιουργούμε ανορεξικα παιδιά, εμείς τα κάνουμε όλο ανασφάλεια, εμείς φταίμε για όλα. Άρα λοιπόν γιατί να μου φταίει ο Αρκάς; Τι είπε; Χοντρές Ιστορίες. Ωραία.
Και εγώ θέλω να βγάλω ένα σκίτσο για τον κοιλουμπα που πίνει μπύρες στην παραλία, κοιτάει τα πιπίνια, μέσα από τα χοντρά μαύρα γυαλιά του, καπνίζει πούρο και χαϊδεύει την κοιλιά του νιώθοντας ευδαιμονία. Μου φαίνεται και εμένα αστείο, είναι κακό; Όπως του φαίνεται του Αρκα αστείος ο εαυτός μου πάνω σε μια ζυγαριά και το άπειρο να με κοιτάζει.
Δηλαδή πρέπει να το πάρω κατάκαρδα επειδή έχω παραπάνω κιλά;
Και η Χοντρή και ο Ζαχαρίας σε ανθρώπους απευθύνονταν. Όμως τότε οι άνθρωποι αυτοί δεν είχαν Facebook, Instagram, Internet στα τηλέφωνα τους. Δεν είχαν αποβλακωθει με ένα κινητό στο χέρι όπως εμείς. Πήγαιναν στην παραλία και έκαναν μπάνιο δεν έκαναν μόνο πασαρέλα. Δεν θυμάμαι να κρυβόταν τότε κάποια κοπέλα με παραπάνω κιλά, να αυτοκτονούσε, να έπαιρνε χάπια, δεν θυμάμαι bulling σχολείο μου για ένα παχύσαρκο παιδί. Όλα αυτά είναι δικά μας δημιούργημα τα, μην κατηγορούμε ένα σκίτσο. Προηγήθηκαν χρόνια ολόκληρα, σκληρής δουλειάς και αποξένωσης των ανθρωπίνων σχέσεων και επαφών, φτιάξαμε κορμιά αλλά χάσαμε την ψυχή μας, χάσαμε παιδιά από την ντροπή τους, χάσαμε κοπέλες όμορφες γιατί ένιωσαν στο περιθώριο. Θέλουμε μοντέλα μαμάδες, γυμνασμένους μπαμπάδες, γραμωμένες θείες και αγόρια κορμιά φέτες.
Έχουμε κατακλυστεί από την εξωτερική ομορφιά αλλά χάσαμε την ψυχή μας.
Προς Θεού, είμαι λάτρης του ωραίου, είμαι θαυμαστής του ωραίου, θαυμάζω τους ανθρώπους εκείνους που με αυταπάρνηση κάνουν πρωταθλητισμό, τους αθλητές που σαν στρατιώτες προπονούνται κάθε μέρα, είναι κάτι άξιο θαυμασμού και μπράβο τους. Πρέπει να προσέχουμε το σώμα μας, θα μας εκδικηθεί εάν το παρατήσουμε. Θαυμάζω τους ανθρώπους που κάνουν δίαιτα μιας και αρχίζω κάθε Δευτέρα και Τρίτη σταματάω.
Όμως, δεν θα έπρεπε να έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο την ψυχή μας. Θα έπρεπε να την έχουμε θωρακίσει, να αντέχει. Θα έπρεπε να έχουμε μπολιασει τα παιδιά μας με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Δυστυχώς όμως δεν είναι έτσι. Κάθε μέρα να λέτε στα παιδιά σας πόσο όμορφα πόσο μοναδικά είναι. Να τα κοιτάτε με θαυμασμό και να ακουμπάτε με αγάπη τα ελαττώματα τους. Κανένα σκίτσο να μην είναι ικανό να τους αρρωστήσει την ψυχή από στενοχώρια.
Κύριε Αρκα ναι έχετε δίκιο. Η ζυγαριά κοιτάει το άπειρο όταν ανεβαίνει μια χοντρή. Επίσης όμως, άπειρο χάος υπάρχει και στο μυαλό εκατοντάδων καλλίγραμμων.
Οι χοντρές όμως, κοιτάνε γύρω τους και έχουν ευτυχισμένες οικογένειες, όμορφα γελαστά πρόσωπα που τους αγαπάνε, γεμάτη καρδιά από συναισθήματα, φίλους που τις αγαπάνε για εκείνο που πραγματικά είναι, θα τους μαγειρεύουνε το πιο νόστιμο φαγητό, θα τρώνε όλοι μαζί στην βεράντα του σπιτιού τους και θα έχουνε πάντα χιούμορ ας γράφετε ό,τι θέλετε. Η ζωή βλέπετε δεν είναι μόνο για τους αδύνατους.
Ο Ζαχαρίας άραγε τι να κάνει;
Καλό καλοκαίρι σε κάθε κορμί.
" Η χοντρή και ο Ζαχαρίας "






Το αλιεύσαμε από το fb.

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply