Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιος για θέματα
Απλούστευσης
Διαδικασιών Γεώργιος Γεωργαντάς επισκέφτηκε σήμερα, Πέμπτη 1 Αυγούστου, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Συντάγματος. Σκοπός της επίσκεψης ήταν ο χηματισμός άμεσης εικόνας σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα ειτουργικά προβλήματα που αναφέρθηκαν από τα συνδικαλιστικά σωματεία κατά την πρόσφατη διαβούλευσή τους με τον Υφυπουργό.
Ο Υφυπουργός διαπίστωσε ότι παρά το γεγονός ότι τα ΚΕΠ λειτουργούν στα όρια τους λόγω έλλειψης προσωπικού και υλικοτεχνικών υποδομών, εντούτοις οι παρεχόμενες υπηρεσίες εξακολουθούν να είναι υψηλής ποιότητας, χάρη στην εργατικότητα και την προθυμία των εργαζομένων. Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι τα ΚΕΠ, δεκαοκτώ χρόνια μετά την ίδρυσή τους, να αρουσιάζουν λειτουργικές δυσκαμψίες που επηρεάζουν την ταχύτητα και τον
όγκο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Στόχος του Υπουργείου είναι η υποστήριξη των ΚΕΠ τόσο σε επίπεδο ανθρωπίνου δυναμικού όσο και ως προς την τεχνολογική τους αναβάθμιση, ώστε ο πολίτης να εξυπηρετείται σε όσο το δυνατόν περισσότερες διαδικασίες και, ιδανικά,αυθημερόν. Θα υλοποιηθούν άμεσα όλες οι αναγκαίες παρεμβάσεις που θα επιτρέψουν στα ΚΕΠ να επιτελέσουν καίριο ρόλο στη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης
Διαδικασιών Γεώργιος Γεωργαντάς επισκέφτηκε σήμερα, Πέμπτη 1 Αυγούστου, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Συντάγματος. Σκοπός της επίσκεψης ήταν ο χηματισμός άμεσης εικόνας σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα ειτουργικά προβλήματα που αναφέρθηκαν από τα συνδικαλιστικά σωματεία κατά την πρόσφατη διαβούλευσή τους με τον Υφυπουργό.
Ο Υφυπουργός διαπίστωσε ότι παρά το γεγονός ότι τα ΚΕΠ λειτουργούν στα όρια τους λόγω έλλειψης προσωπικού και υλικοτεχνικών υποδομών, εντούτοις οι παρεχόμενες υπηρεσίες εξακολουθούν να είναι υψηλής ποιότητας, χάρη στην εργατικότητα και την προθυμία των εργαζομένων. Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι τα ΚΕΠ, δεκαοκτώ χρόνια μετά την ίδρυσή τους, να αρουσιάζουν λειτουργικές δυσκαμψίες που επηρεάζουν την ταχύτητα και τον
όγκο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Στόχος του Υπουργείου είναι η υποστήριξη των ΚΕΠ τόσο σε επίπεδο ανθρωπίνου δυναμικού όσο και ως προς την τεχνολογική τους αναβάθμιση, ώστε ο πολίτης να εξυπηρετείται σε όσο το δυνατόν περισσότερες διαδικασίες και, ιδανικά,αυθημερόν. Θα υλοποιηθούν άμεσα όλες οι αναγκαίες παρεμβάσεις που θα επιτρέψουν στα ΚΕΠ να επιτελέσουν καίριο ρόλο στη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης
Eιδηση απο το fb
Δεν υπάρχουν σχόλια