Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » » ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΤΑ ΟΣΑ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΤΟ INTERNET. ΜΟΝΟΝ ΓΡΑΠΤΑ.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση




Ελπίζοντας πως το δικό μου πάθημα θα γίνει μάθημα στους συμπολίτες μου, θα σας περιγράψω τον λόγο για τον οποίο δεν πρέπει να εμπιστεύεστε σε αυτά που σας λένε τηλεφωνικά οι εταιρείες που προσφέρουν ανάλογες υπηρεσίες!
Κάνεις την αίτηση π.χ. στις 10 Ιουνίου και σε υπόσχονται πως σε 14 ημέρες θα σε συνδέσουν γραμμή για internet και μάλιστα 50 Mbps! Περνάει το 15νθήμερο και στις 28 Ιουνίου τους ξαναενοχλείς, λέγοντάς τους ότι το Καλοκαίρι περνάει. Η απάντηση ήταν, «έχουμε ακόμη 92 ημέρες Καλοκαιριού». Δηλαδή με καθόριζε το πότε θα μου επιτρέψει η εταιρεία τηλεφωνίας και internet, πότε να κάνω καλοκαιρινές διακοπές.
Στις 2 Ιουλίου, μία πολύ ευγενέστατη κυρία, υπόσχεται πως σε τρεις ημέρες το θέμα θα έχει τακτοποιηθεί! Επειδή έχασα την εμπιστοσύνη μου στην εταιρεία, ξαναπήρα τηλέφωνο στις 5 Ιουλίου.  Η απάντηση ήταν «μπορεί να καθυστερήσει έναν ίσως και δύο μήνες! Ε εδώ ήταν που ευτυχώς δεν την είχα μπροστά μου! Ζήτησα να μου δώσει το Προϊστάμενό της να μιλήσω! Με απάντησε πως δεν έχει Προϊστάμενο! Ζήτησα κάποιον άλλον υπεύθυνο και μου έδωσε την διεύθυνση των κεντρικών γραφείων της εταιρείας στην Αθήνα!
Επειδή για πολλοστή φορά η εταιρεία δεν ήξερε, τι έλεγε η προηγούμενη υπάλληλος, χάνοντας έτσι την αξιοπιστία της, την είπα πως θα ξαναπάρω τον ερχόμενο Μάϊο δηλ. τον Μάϊο του 2020 και εφ’ όσον δεν έχω internet  θα σας ενοχλήσω εγώ.
Σήμερα 22 Ιουλίου, δηλαδή μετά από 42 ημέρες με πήρε άλλη υπάλληλος………..γιά να πάρει και άλλη παράταση η σύνδεση!  Έλα τώρα και μη γράφεις τα όσα γράφω, ώστε στις αιτήσεις σας να είστε σαφής.
Τι εννοώ σαφής; Εκεί που θα υπογράψετε, θα γράφετε με τον στυλό σας ότι «όλοι οι όροι της αίτησης και του συμβολαίου θα ισχύουν εφ’ όσον η σύνδεση θα γίνει έως τις   …..(βάλτε την ημερομηνία που συμφωνήσατε  τηλεφωνικά) για να μη σα πρήζουν και χάνετε την ηρεμία σας και τους πείτε καμιά κουβέντα που θα τους πρέπει μεν αλλά …………δεν πρέπει .
Έτσι μην ενδίδετε, σε προτάσεις του στιλ: «Εκπληκτικές ταχύτητες Internet, μόνο από @@,@@€/μήνα. Με δέσμευση Πραγματικής Ταχύτητας. Ασύλληπτες Ταχύτητες. Απεριόριστες Δυνατότητες. Υπηρεσίες: 50 Mbps", 
εάν δεν γράφουν στην αίτησή σας τον χρόνο που χρειάζονται για την σύνδεση!» Είναι σαν να ζητάτε αίμα σήμερα και σας το δίνουν …………μετά θάνατον.
Το δικό μου πάθημα ας γίνει μάθημα για τους συμπολίτες μας.






About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply