Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » » » Ο ΑΡΚΑΣ «ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ» ΑΛΛΑ ΨΗΦΙΖΕΙ - ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΚΙΤΣΟ
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


Με παράφραση του ποιήματος «Όταν ήρθαν να πάρουν...» ο σκιτσογράφος δίνει το στίγμα της 7ης Ιουλίου
Μια παράφραση του γνωστού ποιήματος «Όταν ήρθαν να πάρουν...», χρησιμοποίησε ο Αρκάς στο νέο του σκίτσο εν όψει των εκλογών της 7ης Ιουλίου.

Ο σκιτσογράφος παρουσιάζει τον «πολίτη» του να λέει: «
Μου είπαν ότι είμαι ο ταξικός εχθρός και πρέπει να πληρώσω. Δεν μίλησα. Με γονάτισαν με θηριώδεις εισφορές και εκδικητική φορολογία. Δεν μίλησα. Όταν μου έκαψαν το αυτοκίνητο και μου έσπασαν το μαγαζί, με είπαν νοικοκυραίο, ακροδεξιό και φασίστα. Δεν μίλησα. Όταν καιγόταν το σπίτι μου και οι δικοί μου, με είπαν παράνομο και αυθαίρετο. Δεν μίλησα. Όταν αποφάσισαν για μεγάλα εθνικά θέματα χωρίς να με ρωτήσουν με είπαν εθνίκι και γραφικό. Δεν μίλησα... Αλλά όταν ήρθε η ώρα, ψήφισα! Τώρα μου λένε ότι αδίκησαν τη μεσαία τάξη και ήρθε ο καιρός να επανορθώσουν. Τώρα! Λίγο πριν τις εκλογές!... Δεν μιλάω...»









https://www.protothema.gr

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply