Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » ΘΕΙΕ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΣΩΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΥ ΨΗΦΟ ΔΩΣΕ ΜΕ
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση






ΘΕΙΕ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΣΩΣΕ ΜΕ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΥ ΨΗΦΟ ΔΩΣΕ ΜΕ

Θείε και θεία πρόσεχε
κοίτα να με ψηφίσεις
κι έξω από τον Δήμο μας
εμένα μην αφήσεις.

Θείε μου με κατηγορούν
σαν αποτυχημένο
λένε πως είμαι φαφλατάς
και παιδί ζαλισμένο.

Θείε μου σε παρακαλώ
κανένας δεν με θέλει
ψεύτη και γλείφτη με καλούν
και για τρανό τεμπέλη.

Κούνα λοιπόν τα χέρια σου
τηλέφωνα να κάνεις
και τους αντιπάλους μου
όλους να τους ξεκάνεις.

10.5.19 11:45

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply