Περνώντας μια δύσκολη οικογενειακή κατάσταση, αισθάνομαι την ανάγκη να
ευχαριστήσω τους εξαίρετους επιστήμονες - γιατρούς της ορθοπεδικής κλινικής του
νοσοκομείου Κιλκίς και κυρίως τον κ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ και τον κ. ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ. Πολλές
εγχειρήσεις σε καθημερινή βάση σε ασθενείς από διάφορες περιοχές της χώρας,
Χαλκιδική, Σέρρες, Δράμα, Γιαννιτσά, Σύρο και Κιλκίς πραγματοποιούνται εκεί,
όσες περιπτώσεις τουλάχιστον είδα , με επιτυχία! Αν υπήρχαν και οι κατάλληλες υποδομές
θα ήταν το νοσοκομείο Πανελλαδικά ασυναγώνιστο! Ευχαριστώ το νοσηλευτικό
προσωπικό και κυρίως τον νοσηλευτή Axilleas
Kalemkeridis για την υποστήριξή του
σε όλα τα επίπεδα. Ευχαριστώ τον δ/ντή εκπ/σης κ. ΑΡΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ για την
κατανόηση και το ενδιαφέρον του και όλους τους γνωστούς και φίλους για τις
ευχές τους. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΥΓΕΙΑ, ΠΙΣΤΗ ΚΙ ΕΛΠΙΔΑ!
Τυχαία Ανάρτηση
"
});
Performance
‹
›
Cute
My Place
Racing
Videos
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
Μόνο το Antinews έχει γράψει για τη Νέα Τάξη Πραγμάτων που διαμορφώνουν οι ΗΠΑ προς εγκαθίδρυση της τελικής φάσης της Pax Americana. Οι υπ...
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Τελευταίες Αναρτήσεις
Home
»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
»
ΥΓΕΙΑ
» ΑΠΟ ΤΟ Facebook ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ
Tagged with: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΥΓΕΙΑ
About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ
This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


















Δεν υπάρχουν σχόλια