Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΟΤΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΣΤΟ Γ. ΛΙΑΓΚΑ ΣΤΟ LATE NIGHT
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΟΤΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΣΤΟ Γ. ΛΙΑΓΚΑ ΣΤΟ LATE NIGHT
“Υπάρχουν γονείς που χαροπαλεύουν τα παιδιά τους και εσύ λες είναι…
μεγάλη δυστυχία αν το παιδί μου είναι ομοφυλόφιλο…”
Ο Νότης Σφακιανάκης έδωσε συνέντευξη στο Late Night με τον Γιώργο Λιάγκα και για μια ακόμα φορά αυτά που δήλωσε βρίσκονται στο επίκεντρο σχολιασμού. Μεταξύ όσων ανέφερε ο τραγουδιστής χθες το βράδυ, ήταν και τα εξής:
«Με τη γυναίκα μου μαλώνω γιατί μπορεί να μου πάρει άλλο ψωμί από αυτό που τρώω. «Αυτό το ψωμί γιατί μου το πήρες; Ξέρεις ότι τρώγω σικάλεως ψωμί; Γιατί μου πήρες αυτό; Γιατί δεν πέρασα από εκείνο τον φούρνο. Τι πάει να πει δεν πέρασες από εκείνο τον φούρνο; Να πέρναγες από εκείνο τον φούρνο»!
Προτιμώ τον μπράβο που δείχνει τι είναι, ξέρεις με ποιον διάολο έχεις να κάνεις, παρά τον κουστουμάτο που είναι ο διάολος μεταμορφωμένος και σκοτώνει πάρα πολλούς εσαεί και με αργό τρόπο.
Επιβάλλεται να ξαναψηφίσω Χρυσή Αυγή. Αριστερή είναι η Χρυσή Αυγή. Οι αντιστασιακοί του σήμερα είναι η Χρυσή Αυγή!
Δεν έχω ξαναμιλήσει με τη Δέσποινα Βανδή. Επιβάλλεται να μου ζητήσει συγγνώμη. Όταν κάνεις λάθος επιβάλλεται να ζητάς συγγνώμη. Οι απόψεις οι πολιτικές με την εργασία μας τι δουλειά έχουν; Σαφώς και με προσέβαλε.
Οι ομοφυλόφιλοι βίαια προσπαθούν να περάσουν πράγματα. Έχουν έλλειψη δικαιωμάτων; Όχι. Θέλουν να αποκτήσουν κάτι το οποίο δεν είναι ανάγκη να το έχουν. Είναι εγκληματικό να κάνουν παιδί. Δύο άντρες μεγαλώνουν ένα παιδί. Το παιδί αυτό από που βγήκε; Από μία γυναίκα. Είμαστε δύο πατεράδες, μεταξύ μας κάποιος κάνει τη μαμά. Δεν έχω τίποτα με τους ομοφυλόφιλους. Δεν πρέπει όμως με τίποτα οι πράξεις σου να βλάψουν έναν άνθρωπο. Δεν πρέπει ούτε να υιοθετούν. Το παιδί επιβάλλεται να μεγαλώσει με τα δύο φύλλα. Επιβάλλεται! Λόγω φύσεως! Αν θες να πας παρά φύση κάνε το νταηλίδικα. Δυστυχία μεγάλη αν τύχει στα παιδιά μου, αλλά το αγαπώ το παιδί μου. Αν το παιδί μου τώρα μου πει «μπαμπά θα πάω να υιοθετήσω ένα παιδί με τον σύζυγό μου», θα του πω «ρε σεις, καθίστε εκεί στο κρεβάτι σας και αφήστε ήσυχο το παιδάκι στη φυσιολογική ροή των πραγμάτων. Το παιδάκι σε ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι θα γίνει ομοφυλόφιλος».


About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply