Η
Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Κιλκίς εκφράζει την πλήρη στήριξή της στο δίκαιο
αίτημα της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς για την επέκταση
του επιδόματος απομακρυσμένων, παραμεθόριων και προβληματικών περιοχών στο
στρατιωτικό προσωπικό που υπηρετεί στον νομό μας.
Το ζήτημα αυτό δεν έχει κομματικό χρώμα. Αφορά την
ίση μεταχείριση ανθρώπων που υπηρετούν την πατρίδα, προσφέρουν στις τοπικές
κοινωνίες και αντιμετωπίζουν τις ίδιες συνθήκες διαβίωσης με άλλους
εργαζόμενους του δημόσιου τομέα που ήδη λαμβάνουν το συγκεκριμένο επίδομα.
Δεν είναι δυνατόν στον ίδιο νομό, στην ίδια
περιοχή και κάτω από τις ίδιες αντικειμενικές συνθήκες, να υπάρχουν εργαζόμενοι
δύο ταχυτήτων. Η αποκατάσταση αυτής της αδικίας αποτελεί ζήτημα ισονομίας,
δικαιοσύνης και σεβασμού προς τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.
Καλούμε όλους τους θεσμικούς φορείς, την Τοπική
Αυτοδιοίκηση, τα πολιτικά κόμματα και κάθε αρμόδιο παράγοντα να αξιοποιήσουν το
θεσμικό και πολιτικό βάρος που διαθέτουν, ώστε να προωθηθεί άμεσα η επίλυση του
ζητήματος. Όταν πρόκειται για δίκαια αιτήματα που αφορούν την καθημερινότητα
και την αξιοπρεπή διαβίωση των ανθρώπων που υπηρετούν τον τόπο, δεν χωρούν
μικροκομματικές αντιπαραθέσεις.
Η στήριξη των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και η
άρση μιας προφανής αδικίας είναι υπόθεση όλων μας. Οι άνθρωποι που υπηρετούν
στο Νομό μας, δικαιούνται τον σεβασμό και την αναγνώριση της Πολιτείας στην
πράξη και όχι μόνο στα λόγια.
Ν.Ε.ΠΑΣΟΚ Κιλκίς


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου