Δεν θα κάνουμε σχόλια για το
παρόν βίντεο διότι δεν μπορούμε να σας μεταφέρουμε το ύφος και την χροιά της φωνής με την οποίαν καταγράφουμε κάποια
γεγονότα και σχόλια! Όμως θα σας δώσουμε γραπτά το τι είπε ο βουλευτή της Ν.Δ.
και αντιπρόεδρος της Βουλής κ. Γεωργαντάς μαζί με σχόλια που βρίσκονται εντός παρενθέσεων και με
κόκκινα γράμματα.
Καλή θέαση!
https://www.youtube.com/watch?v=PnlOehj_hp8
ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΔΡΟΜΟ Ν. ΣΑΝΤΑΣ – ΑΣΣΥΡΟΥ ΣΤΙΣ 30.6.25 ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ kilkiswebtv
(με κόκκινα γράμματα
είναι τα σχόλια της kilkiswebtv)
Λοιπόν, πάμε στον δρόμο Σάντας
– Ασσύρου. Θέλω να πω δύο πράγματα για την κίνηση της Κυβέρνησης πάνω σε αυτό
το θέμα.
Μιλάμε για ένα έργο της
Περιφέρειας (δηλαδή δεν έχει σχέση η κυβέρνηση;)
Μιλάμε για ένα έργο που
ξεκίνησε το 2010. Ένα έργο η κυβέρνηση χρειάστηκε να κάνει τρεις παρεμβάσεις
και τις έκανε και τις τρεις.
Δύο
χρόνια μετά την οικονομική κρίση το 2012. Η οικονομική κρίση τους περισσότερους
εργολάβους τους περιόρισε τις δυνατότητες να εκτελέσουν ένα έργο…………………….. στα
έργα πρέπει ο εργολάβος να έχει ένα κεφάλαιο να ξεκινήσει το έργο (δηλαδή οι εργολάβοι είναι άφραγκοι, μπατήριδες; Από πού
βγάζετε αυτό το συμπέρασμα;)
Παλαιότερα
λοιπόν ήταν η εκχώρηση της σύμβασης σε μία Τράπεζα και η Τράπεζα έδινε τα πρώτα χρήματα να
ξεκινήσουν το έργο (με ποιόν Νόμο για τα τεχνικά έργα έκαναν αυτήν
την ενέργεια οι Τράπεζες; Μήπως μπορείτε να μας τον αναφέρετε; Την μόνη
προκαταβολή που ξέρω έπαιρναν οι εργολάβοι ήταν κατόπιν σύνταξης Λογαριασμού –
Πιστοποίησης για υλικά επί τόπου του έργου π.χ. σιδηρού οπλισμό κ.λ.π.)
Αυτό
από το 2012-2013 και μετά σταμάτησε παντελώς!
Γι’
αυτό όποιοι εργολάβοι δεν είχαν την δυνατότητα να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν
δημιούργησαν επεισόδια ………………(
ακαταλαβίστικα λόγω κακής ηχογράφισης)
Όπως
π.χ. το Κιλκίς είχε 100 εργολάβους και σήμερα έχει 10 ( διότι
κ. Γεωργαντά πριν είχε 100 έργα και τώρα έχει 10!) έτσι λοιπόν
και σε όλη την Ελλάδα ήταν 100 μια μείνανε 10 (όχι κ.
Γεωργαντά, κάνετε λάθος. Για σκεφτείτε πόσα έρα δίδονται με απ’ ευθείας
αναθέσεις και σε ποιες Εταιρείες. Εξ’ άλλου η ΤΕΡΝΑ είναι πεθερού κάποιου
Υπουργού σας!)
Αυτό
είναι το ένα πρόβλημα! (Δηλαδή το πρόβλημα
των ανίκανων εταιρειών κατασκευών
δημοσίων έργων αφορούσε την κυβέρνηση Μητσοτάκη; Εάν ΝΑΙ Γιατί;)
Το
δεύτερο είναι ότι η απαλλοτρίωση Ξεκίνησε με λάθος τρόπο! Ξεκίνησε με την
διαδικασία την απλή. Έπρεπε να γίνει
όπως έγινε η διαδικασία των Ολυμπιακών Αγώνων (Δηλαδή
οι προηγούμενοι ή ήταν ανόητοι ή δεν γνώριζαν τι κάνουν ή το έκαναν σκόπιμα για
να καθυστερήσουν το έργο;)
Δηλαδή
αυτό που γίνεται είναι με την έναρξη της διαδικασίας απαλλοτρίωσης ξεκινά ο
εργολάβος τις εργασίες ανεξάρτητα εάν οι ιδιοκτήτες δεν συμφωνούν με την
αποζημίωση
(……………………………….. κακή ηχογράφηση που δεν μπορούμε να γράφουμε τι είπε
στο περίπου!)
Και
λυπάμαι που από το 15 έως το 19 το έργο δεν μπόρεσε να τρέξει!
Είπε ο
Μητσοτάκης, «να κριθεί έκπτωτος ο εργολάβος» πότε έγινε αυτό; Το 2023!
……………………..με
τα χρήματα που υπήρχαν το έργο δεν μπορούσε να γίνει! (δηλαδή
από το 2023 ο κ. Μητσοτάκης το μόνο που έκανε ήταν να κηρύξει έκπτωτο το
Εργολάβο χωρίς να σκεφτεί να δώσει τα χρήματα που χρειάζονταν για την
αποπεράτωση του έργου. Πως μπόρεσε να κάνει τέτοια ενέργεια ώστε μέχρι σήμερα
να μην έχουμε τον δρόμο τελειωμένο;)
Εγώ
δεν είμαι από αυτούς που αισθάνομαι ευτυχής με την εξέλιξη αυτού του έργου! (Αυτό έλειπε να είσαι και ευχαριστημένος με τις άσχετες και
αδιάφορες προσπάθειες τόσο των μελετητών όσο και του πρωθυπουργού που δεν
χρηματοδότησε το έργο μα αποτέλεσμα την καθυστέρηση αποπεράτωσης του έργου )
Στους
επόμενους μήνες οι κακοπροαίρετοι ( δηλ. σε δύο,
τρείς, πέντε ή αορίστως τους επόμενους μήνες, όπως έλεγες και πρίν τις εκλογές
του 2019; Και θεωρείς κακοπροαίρετους που δεν πιστεύουν άλλο τα ψέματα της
Κυβέρνησης ή όσοι έχουν την σωστή θέση;) θα δουν την εξέλιξη αυτή δηλ.
το έργο θα ολοκληρωθεί τους επόμενους μήνες (Άρα θα
πάμε στην Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης από τον καινούριο δρόμο; )
Ακούω
διάφορα για τον δρόμο αυτό. Όλους μας ενδιαφέρει αυτός ο δρόμος, αλλά να
ξέρετε ότι ξεπεράσαμε και ξεπερνούμε με
πάρα πολλά ζητήματα τα οποία προέκυψαν! (Ποια ζητήματα
ξεπεράσατε και ξεπερνάτε και αποτέλεσμα δεν υπάρχει; Αφού ξεπεράσατε πάρα πολλά
ζητήματα, γιατί δεν τελείωσε ο δρόμος; Μήπως δεν ξέρετε τι σημαίενι «ξεπέρασα
αισίως αυτό το πρόβλημα;» Πως γίνεται να ξεπερνάς το πρόβλημα και το πρόβλημα
να παραμένει; Δώστε μας μια εξήγηση, πως λύνεται ένα πρόβλημα και το πρόβλημα
όχι μόνον νπαραμένει αλλά και σας βασανίζει ακόμη περισσότερο;)
Άρα
υπάρχει λύση για το Κιλκίς, γιατί στο Κιλκίς έχουμε την ικανότητα να κρατάμε
μόνον δυσάρεστες ειδήσεις, γιατί δεν τα βλέπουμε όλα! (Κύριε
Γεωργαντά μπορείτε να μας πείτε ότι υπάρχει έστω και ένας Κιλκισιώτης που να
είναι χαρούμενος επειδή δεν έγινε το Δικαστικό Μέγαρο, ο δρόμος Ασσύρου – Ν.
Σάντας, η ΠΑΘΕ, το Νοσοκομείο, αρδευτικά έργα κ.λ.π.; Εκτός και αν δεν τα
βλέπουν οι πολίτες επειδή είναι κακοπροαίρετοι!)
Η
Κυβέρνηση έχει διασφαλίσει τα χρήματα που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του
έργου. Και κλείνει η υπόθεση αυτή! (Μα φυσικά, δεν μας
είπατε εάν θα συνεχίσετε να είστε βουλευτής εάν «σε μερικούς μήνες» όπως είπατε
όχι του χρόνου το 2026 δεν παραδοθεί σε κυκλοφορία το έργο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου