Pages

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΓΕΩΛΟΓΩΝ ΜΕΛΕΤΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ


ΘΕΜΑ: «Δράσεις του τομέα Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στο νομό Αττικής»

Στο πλαίσιο του οδοιπορικού της ΄΄Συμφωνίας Αλήθειας με τους Πολίτες της Αττικής΄΄ ο υπεύθυνος του τομέα Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Βουλευτής Κιλκίς,  Γιώργος Γεωργαντάς συναντήθηκε σήμερα16 Νοεμβρίου 2016 με το Δ.Σ  του Συνδέσμου Γεωλόγων Μελετητών Ελλάδος. 
Ο Σύνδεσμος Γεωλόγων Μελετητών Ελλάδος είναι ένα σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που ιδρύθηκε το 1993.
Στην συνάντηση συμμετείχε ο Γραμματέας Επιστημονικών Φορέων της Νέας Δημοκρατίαςκ. Νίκος Κωστόπουλος και έγινε μια ουσιαστική ενημέρωση για καίρια θέματα που απασχολούν τον συγκεκριμένο φορέα.
Ο Βουλευτής Γεώργιος Γεωργαντάς έκανε την παρακάτω δήλωση:
“Επισκέφθηκα σήμερα στα γραφεία τους τον Σύνδεσμο Γεωλόγων Μελετητών Ελλάδας όπου συζητήσαμε με μέλη του Δ.Σ. για ζητήματα που αφορούν τους Γεωλόγου Μελετητές. Η συμβολή του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου στα έργα υποδομής και ανάπτυξης της χώρα είναι ιδιαίτερα σημαντική και πρέπει η Πολιτεία να συνδράμειστην επίλυσητων προβλημάτων που αντιμετωπίζουνως επιστήμονες-ελεύθεροι επαγγελματίες”.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ - Βουλευτής Κιλκίς

Υπεύθυνος Τομέα Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου