ΘΕΜΑ: «Δράσεις του τομέα Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης στο νομό Αττικής»
Στο
πλαίσιο του οδοιπορικού της ΄΄Συμφωνίας Αλήθειας με τους Πολίτες της Αττικής΄΄
ο υπεύθυνος του τομέα Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Βουλευτής Κιλκίς, Γιώργος Γεωργαντάς
συναντήθηκε σήμερα16 Νοεμβρίου 2016 με το Δ.Σ του Συνδέσμου Γεωλόγων Μελετητών Ελλάδος.
Ο
Σύνδεσμος Γεωλόγων Μελετητών Ελλάδος είναι ένα σωματείο μη κερδοσκοπικού
χαρακτήρα που ιδρύθηκε το 1993.
Στην
συνάντηση συμμετείχε ο Γραμματέας Επιστημονικών Φορέων της Νέας Δημοκρατίαςκ.
Νίκος Κωστόπουλος και έγινε μια ουσιαστική ενημέρωση για καίρια θέματα που
απασχολούν τον συγκεκριμένο φορέα.
Ο Βουλευτής Γεώργιος Γεωργαντάς έκανε
την παρακάτω δήλωση:
“Επισκέφθηκα
σήμερα στα γραφεία τους τον Σύνδεσμο Γεωλόγων Μελετητών Ελλάδας
όπου συζητήσαμε με μέλη του Δ.Σ. για ζητήματα που αφορούν τους Γεωλόγου Μελετητές. Η
συμβολή του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου στα έργα υποδομής και ανάπτυξης της χώρα
είναι ιδιαίτερα σημαντική και πρέπει η Πολιτεία να συνδράμειστην επίλυσητων
προβλημάτων που αντιμετωπίζουνως επιστήμονες-ελεύθεροι
επαγγελματίες”.
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ - Βουλευτής
Κιλκίς
Υπεύθυνος Τομέα Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου