Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » » ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


Σημαντικός αριθμός σχολείων σε πέντε Νομούς της χώρας τελούν υπο κατάληψη από τους μαθητές τους, στα πλαίσια της διαμαρτυρίας αυτών για το προσύμφωνο των Πρεσπών που υπογράφηκε μεταξύ της Ελλάδας και της ΠΓΔΜ.
Με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία υπο κατάληψη τελούν δύο Λύκεια στη Θεσσαλονίκη, Λύκεια την Καβάλα, την Αττική, την Πιερία, και το Κιλκίς. Μάλιστα 400 μαθητές από τέσσερα Λύκεια του Κιλκίς πραγματοποίησαν πορεία στην πόλη του Κιλκίς, φωνάζοντας συνθήματα για τη ελληνικότητα της Μακεδονίας με την πορεία να καταλήγει στο δημαρχείο της πόλης.
Ανάλογη πορεία πραγματοποίησαν μαθητές γυμνασίων καθώς και γενικών και επαγγελματικών λυκείων της Κατερίνης, ενώ 400 μαθητές πραγματοποίησαν πορεία χτές Τρίτη 13 Νοεμβρίου σε κεντρικούς δρόμους της πόλης. Αργότερα 250 μαθητές από άλλα σχολεία συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Δημοκρατίας φωνάζοντας το σύνθημα: “Γερά, γερά στα χνάρια του Μελά”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διαδηλώσεις των μαθητών των Λυκείων της χώρας δεν πρόκειται να σταματήσουν σε αυτές τις δύο πόλεις αφού στις 26 Νοεμβρίου στις 10.00-12.00 πρόκειται να πραγματοποιηθεί πορεία στην πόλη της Λάρισας.
Πάντως τόσο στην περίπτωση της μαθητικής πορείας στο Κιλκίς, όσο και σε αυτή στην Κατερίνη δεν υπήρξε κάλυψη από τα ΜΜΕ εθνικής εμβέλειας.















https://newsthessaloniki.gr

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply