Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΛΑΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ: «ΕΑΝ ΗΜΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ»
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

 

«Κανένας δεν πρόκειται να με σταματήσει από το να λέω δημόσια και με θάρρος την άποψή μου»

·        Συνέντευξη στη Βίβιαν Μπενέκου

«Τα social δίνουν τη δυνατότητα σε ανθρώπους σαν εμένα, που δεν προέρχονται από τζάκι, να έχουν μια δυνατή πολιτική φωνή», λέει στην «Espresso» η πολιτευτής Α’ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Αφροδίτη Λατινοπούλου για το δικό της υπερόπλο, το διαδίκτυο. Η Αφροδίτη εκεί ασκεί πολιτική. Δεν διστάζει μάλιστα να έρχεται σε ευθεία αντιπαράθεση με ό,τι δεν της αρέσει ή το βρίσκει λάθος… Παλεύει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που αγωνιζόταν μέσα στα τερέν, ως πρωταθλήτρια του τένις.

«Ως Μακεδόνισσα και με καταγωγή από τον Έβρο, εάν ήμουν βουλευτής της κυβέρνησης, δεν θα ψήφιζα ποτέ τη Συμφωνία των Πρεσπών. Είναι μία ανοιχτή πληγή στο στήθος κάθε Μακεδόνα», υποστηρίζει με θάρρος η Αφροδίτη Λατινοπούλου, η οποία ετοιμάζεται για την κάθοδό της ξανά στην πολιτική, όταν και όποτε έρθει η ώρα των εκλογές.

Η νεαρή πολιτεύτρια στην προσωπική της ζωή περνά μια καλή και ήρεμη περίοδο, και επειδή προέρχεται από μια πολύ αγαπημένη τρίτεκνη οικογένεια, θέλει κι εκείνη να αποκτήσει ένα τέτοιο δώρο. «Ο γάμος δεν θα μπορούσε ποτέ να λείπει από τις σκέψεις μου. Φυσικά και μ’ ενδιαφέρει να παντρευτώ και με την ευλογία του Θεού ν’ αποκτήσω τη δική μου ευτυχισμένη οικογένεια», μας λέει η 30χρονη Αφροδίτη.

Δεν διστάζει να συμπληρώσει δε ότι «οι άντρες έχουν δικαίωμα στο φλερτ, αρκεί να μην ξεπερνάνε τα όρια και να μη φέρνουν σε δύσκολη θέση καμία γυναίκα». Πάντως την ίδια δεν κατάφερε κανείς τους να τη φέρει σε δύσκολη θέση. Το αντίθετο μάλιστα, έχει να θυμάται το πιο ρομαντικό αντρικό φλερτ, όταν «κάποιος -που δεν έμαθα ποτέ το ποιος είναι- άφηνε ένα τριαντάφυλλο κάθε εβδομάδα στο αυτοκίνητό μου».


Η πολιτευτής Α’ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ., Αφροδίτη Λατινοπούλου

Πάσχα 2021, στην καρδιά της πανδημίας. Πώς θα το περάσεις; Πώς αισθάνεσαι με όλο αυτό που συμβαίνει γύρω μας;

Δεύτερο Πάσχα με κορωνοϊό, μόνο που φέτος τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα από πέρυσι, αφού και Ανάσταση θα κάνουμε, έστω στις 9, και στις εκκλησίες μας θα πάμε. Θα το περάσω αποκλειστικά με την οικογένειά μου όπως κάθε χρόνο, είναι μια παράδοση που δεν «σπάω» ποτέ και για κανέναν λόγο. Όπως όλοι μας, αισθάνομαι κι εγώ μουδιασμένη, αλλά δεν χάνω την αισιοδοξία μου, ειδικά φέτος, που βλέπουμε επιτέλους φως στην άκρη του τούνελ.

Πώς θα ξεπεράσει η Ν.Δ. τις φοβερές συνέπειες της επόμενης ημέρας της πανδημίας (ανεργία, κλειστά καταστήματα, μισοί μισθοί, εργασιακές αλλαγές κ.λπ.);

Με πολλή δουλειά, δουλειά και δουλειά. Οικονομική ενίσχυση των επιχειρήσεων που δέχτηκαν το μεγαλύτερο πλήγμα, μείωση φορολογικών συντελεστών και αυστηροποίηση των ελέγχων του υπουργείου Εργασίας ώστε να μην επιτρέψουμε την εργοδοτική αυθαιρεσία, που συχνά είναι κι αυτή μια μάστιγα στην εποχή μας. Η κυβέρνησή μας, όπως όλες οι κυβερνήσεις του κόσμου, αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Όμως, είμαστε τυχεροί μέσα στην ατυχία μας, που τα δυσεπίλυτα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουμε δεν θα τα αντιμετωπίσουμε με κυβερνώντες τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, που δεν είχαν ίχνος σοβαρότητας. Πιστεύω πως με τον ερχομό του τουρισμού και τις άρσεις περιορισμού του lockdown όλα σιγά σιγά θα πάρουν τον δρόμο τους.

Με θλίβει και πάντα θα είναι αγκάθι στην καρδιά μου η Συμφωνία των Πρεσπών, έχεις πει. Τώρα όμως θα πρέπει η Ν.Δ. να μην προχωρήσει στην ψήφιση των πρωτοκόλλων αμυντικής συνεργασίας με τη «Βόρεια Μακεδονία». Τι λες γι’ αυτό;

Είναι η αλήθεια, αυτή η συμφωνία είναι μια ανοιχτή πληγή στο στήθος κάθε Μακεδόνα. Είναι μια κάκιστη συμφωνία, που δυστυχώς υπογράφηκε από την κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ με τη βοήθεια του Ποταμιού (αυτά δεν πρέπει να τα ξεχνάμε ποτέ), παρ’ όλες τις προσπάθειες που έκανε η τότε αντιπολίτευση για να την αποτρέψει. Δυστυχώς, δεν τα καταφέραμε. Ως Μακεδόνισσα και με καταγωγή από τον Έβρο, εάν ήμουν βουλευτής της κυβέρνησης, προσωπικά δεν θα μπορούσα ποτέ και για κανένα λόγο να την ψηφίσω. Καταλαβαίνω πως πολλοί θα υποχρεωθούν να την υπερψηφίσουν, ειδάλλως η χώρα μας θα υποστεί κυρώσεις, αφού η υπογραφή των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είναι δεσμευτική. Εγώ όμως δεν θα την ψήφιζα ποτέ.

Τι ενδιαφέρον μπορεί να βρίσκει ένα τόσο νέο κορίτσι όπως εσύ στην πολιτική;

Πολιτική είναι τα πάντα. Μπερδεύουμε τα κόμματα με την πολιτική. Πολιτική είναι ο τρόπος που φέρεσαι στον σερβιτόρο που σε σερβίρει, στον ηλικιωμένο, στον συνάνθρωπο, στο περιβάλλον, στα πάντα. Δεν θα μπορούσα να απέχω απ’ αυτήν ως συνειδητοποιημένη πολίτης. Αντίθετα, θα έπρεπε όλοι να συμμετέχουμε όσο περισσότερο μπορούμε και να μην πιστεύουμε πως δεν μας αφορά. Πολίτης που δεν ασχολείται με τα κοινά από οποιαδήποτε θέση είναι ένας μισός πολίτης.

Με τι ασχολείσαι όλο αυτό το διάστημα; Πιέστηκες από την πανδημία σε προσωπικό επίπεδο;

Φυσικά, ποιος δεν πιέστηκε για να διαφέρω; Όλοι μας πιεστήκαμε, χάσαμε τους φίλους μας, την επαγγελματική μας ρουτίνα, την προσωπική μας ελευθερία, τα πάντα άλλαξαν. Το διάστημα αυτό όμως συνομίλησα τηλεφωνικά αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με περισσότερο κόσμο, διάβασα αγαπημένα βιβλία και πέρασα περισσότερο χρόνο με την οικογένειά μου, καθώς η επιστροφή στην κανονικότητα θα περιορίσει και πάλι τον χρόνο αυτό.



Ως ωραία γυναίκα έχεις έρθει ποτέ σε δύσκολη θέση από αντρική συμπεριφορά;

Σας ευχαριστώ πολύ, αν και θεωρώ πως αντικειμενικά υπάρχουν πολλές πολύ πιο όμορφες γυναίκες από εμένα. Για να είμαι ειλικρινής, όχι. Είτε λόγω τύχης είτε λόγω χαρακτήρα ή γιατί προσέχω τις κινήσεις μου και τις συναναστροφές μου ή γιατί δεν αφήνω ποτέ περιθώρια για παρεξηγήσεις. Δεν έχω βιώσει κάποια ιδιαίτερα άσχημη ή επιθετική συμπεριφορά. Όπως και να έχει, κάποια πειράγματα στον δρόμο σε κάθε γυναίκα θα γίνουν αλλά, ας μην υπερβάλλουμε, δεν έγινε και κάτι το σημαντικό που να με ενοχλήσει. Πρέπει οι άντρες να έχουν δικαίωμα στο φλερτ, αρκεί να μην ξεπερνάνε τα όρια και να μη φέρνουν σε δύσκολη θέση καμία γυναίκα.

Είναι τύχη η ομορφιά;

Η ομορφιά, το μυαλό αλλά και κάθε έμφυτο εσωτερικό ή εξωτερικό χαρακτηριστικό μας δεν είναι ούτε τύχη ούτε ατυχία από μόνο του. Είναι καθαρά θέμα διαχείρισης. Γι’ αυτόν τον λόγο θα δείτε πανέξυπνους ή πανέμορφους ανθρώπους να «καταστρέφουν» τη ζωή τους και ανθρώπους με χαμηλότερο IQ ή «ομορφιά» να προοδεύουν πολύ περισσότερο. Το κυριότερο; Να είναι αληθινά ευτυχισμένοι, που αυτό είναι που μετράει στην τελική.

Στα social media είσαι ιδιαίτερα δραστήρια και ίσως λίγο επιθετική. Τι αποκομίζεις μέσα από αυτά; Τι ανθρώπους συναντάς εκεί;

Τα social media δεν διαφέρουν σε τίποτα από την πραγματική κοινωνία. Μόνο που επειδή σε αρκετές πλατφόρμες υπάρχει το δικαίωμα της ανωνυμίας, ο χρήστης εμφανίζει τα πραγματικά του ένστικτα δείχνοντας τον βόρβορο που κρύβει μέσα του. Παρ’ όλ’ αυτά, είμαι ευγνωμονούσα που υπάρχουν τα social media, διότι δίνουν τη δυνατότητα σε ανθρώπους σαν εμένα, που χωρίς να προέρχονται από κάποιο πολιτικό τζάκι και με μικρή οικονομική επιφάνεια να κατορθώνουν να έχουν μια δυνατή πολιτική φωνή και βήμα που πιθανότατα δεν θα είχαν. Όπως και στην πραγματική ζωή έτσι και στο διαδίκτυο επιλέγεις τι είδους ανθρώπους θα συναντήσεις και θα συναναστραφείς διαδικτυακά. Καμία διαφορά.

Τέλος, δραστήρια ναι, είμαι, αλλά σε καμία περίπτωση επιθετική. Δεν είναι του χαρακτήρα μου η επίθεση για την επίθεση. Απλά κάποιοι μπερδεύουν την καυστικότητα που με διακρίνει με την επιθετικότητα. Μιλάμε όμως για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Προσκαλώ τον καθένα να με ακολουθήσει, για να το κρίνει κιόλας αυτό, ακολουθώντας τους λογαριασμούς μου σε facebook, twitter, Instagram αλλά και στο tik tok.

Δεν φοβάσαι αυτό που αναφέρει ο λαός ως «κακό μάτι» ή τη ζήλια από την υπερέκθεση στα social media;

Όχι, δεν φοβάμαι τίποτα από αυτά. Αν τα φοβόμουν, δεν θα πολιτευόμουν ούτε θα έλεγα με παρρησία τη γνώμη μου σε πολλά καυτά ζητήματα, και μάλιστα σε τόσο μεγάλο κοινό. Ούτε υπάρχει κάποια υπερέκθεση. Μόνο μια καθημερινή επαφή με τον πολίτη. Εξάλλου, σε βάθος χρόνου μέσα από αυτήν ακριβώς τη συνέπεια μόνο χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες. Θα συνεχίσω να το κάνω λοιπόν, αν και κάποιες φορές είναι δύσκολο λόγω χρόνου.

Πρόσφατα δεχθήκατε μια τρομοκρατική επίθεση με γκαζάκια στην είσοδο της πολυκατοικίας σας, γιατί σε κάποιους δεν άρεσαν αυτά που γράφετε. Πέτυχε τον σκοπό της; Θα «μαλακώσετε» τον τρόπο γραφής σας;

Είναι σαφές πως σε κάποιους δεν αρέσουν οι απόψεις μου και προσπάθησαν να με φιμώσουν με αυτήν την απαράδεκτη ενέργεια. Αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ποτέ. Ό,τι πιστεύω θα το γράφω. Κανένας δεν πρόκειται να με σταματήσει από το να λέω δημόσια και με θάρρος την άποψή μου. Δεν ανησύχησα για εμένα, αλλά ανησύχησα κυρίως διότι θα μπορούσε να τραυματιστεί κάποιος ένοικος της πολυκατοικίας. Πάντως τους προειδοποιώ πως η τρομοκρατία τους δεν θα περάσει.



Δεκάδες ριάλιτι στην τηλεόραση και δεκάδες χιλιάδες αιτήσεις νέων για αυτά. Τι νεολαία έχει η χώρα σήμερα; Τι κρύβουν στις ψυχές τους αυτά τα παιδιά;

Τα ριάλιτι δεν είναι αναφορικό σημείο της εποχής. Εδώ και 20 χρόνια κυριαρχούν. Είτε ως καθαρά ριάλιτι είτε ως σόου ή ως δήθεν εκπομπές μαγειρικής κ.τ.λ. Η νεολαία κάθε εποχής κατηγορείται για πάρα πολλά. Να σας πω πως η γιαγιά μου κατηγορούσε τον πατέρα μου για τα φλιπεράκια που έπαιζε! Εδώ θέλω να σημειώσω ότι τα τρομακτικά νούμερα τηλεθέασης που κάνουν όλα αυτά τα ριάλιτι τα σημειώνουν επειδή κυρίως οι μεγαλύτερες ηλικίες τα παρακολουθούν. Οι νέοι κάτω των 30 στην πλειονότητά τους άλλωστε δεν βλέπουν τηλεόραση. Άρα;

Όσο για το γεγονός ότι κάποιοι νέοι επιλέγουν να συμμετέχουν σε ριάλιτι, δεν τους κατηγορώ γιατί είναι ένας τρόπος να κερδίσουν μια εφήμερη δημοσιότητα, που στα μάτια τους είναι πολλές φορές μια μοναδική ευκαιρία, ασχέτως αν τελικά η ιστορία δείχνει πως η συμμετοχή σε τέτοια παιχνίδια, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, αποδεικνύεται μάλλον επιβλαβής για τους ίδιους. Τέλος, ας αναρωτηθούμε: Λαμβάνουν τα σημερινά παιδιά την παιδεία και κυρίως την κοινωνική παιδεία που οφείλουμε να τους παρέχουμε; Μην ξεχνάμε πως η πολυπόθητη αλλαγή στην παιδεία μας μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα και να αναβαθμιστεί ως εκ τούτου και το ποιοτικό επίπεδο της ελληνικής τηλεόρασης.

Προέρχεσαι από μια τρίτεκνη οικογένεια. Θέλεις να μου πεις δυο λόγια για την οικογένειά σου;

Έχω την ευτυχία να ανήκω σε μια πολύτεκνη, ευτυχισμένη αλλά και παραδοσιακή οικογένεια. Αγαπώ, σέβομαι και τιμώ τους γονείς μου για όσα μου έχουν προσφέρει, αλλά κυριολεκτικά είμαι ερωτευμένη με τα δύο μικρότερα αδέλφια μου, τον Βλάση, που είναι 23 ετών, και τον Τίμο, που είναι μαθητής λυκείου. Εύχομαι κι εγώ κάποτε να αποκτήσω μια παρόμοια δική μου οικογένεια.

Έρωτας, αγόρι, υπάρχει στη ζωή σου; Σκέφτεσαι γάμους και οικογένεια ή δεν σε ενδιαφέρουν αυτά;

Ακριβώς επειδή έχω μεγαλώσει σε μια παραδοσιακή αλλά κυρίως ευτυχισμένη οικογένεια, ο γάμος δεν θα μπορούσε ποτέ να λείπει από τις σκέψεις μου. Φυσικά και μ’ ενδιαφέρει να παντρευτώ και με την ευλογία του Θεού ν’ αποκτήσω τη δική μου ευτυχισμένη οικογένεια. Όμως σε ό,τι αφορά την προσωπική μου ζωή είναι πάγια θέση μου πως η συναισθηματική ζωή και ο σύντροφος κάθε πολιτικού δεν θα πρέπει να είναι στα φώτα της δημοσιότητας. Προτιμώ να την κρατάω αποκλειστικά για εμένα. Πάντως αυτόν τον καιρό είμαι πολύ καλά, αυτό μπορώ να σας το πω!

Το ωραιότερο φλερτ που θυμάσαι από άντρα;

Κάποιος -που δεν έμαθα ποτέ ποιος είναι- άφηνε ένα τριαντάφυλλο κάθε εβδομάδα στο αυτοκίνητό μου. Ήταν σίγουρα κάτι που το βρήκα ρομαντικό και όμορφο σαν κίνηση.

Ποιο θα είναι το δικό σου match point; Πώς το σχεδιάζεις;

Το δικό μου match point θα γίνει πράξη μόνο όταν δω τη Θεσσαλονίκη στη θέση που της αξίζει, και θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για να γίνει πράξη. Το σχέδιό μου δεν έχει μυστικά! Είναι δουλειά, ταπεινότητα, υπευθυνότητα, σωστός προγραμματισμός, επικοινωνία, συνέπεια λόγων και πράξεων, και πάνω απ’ όλα αγάπη κι ενδιαφέρον για τον συμπολίτη.










https://www.newsbreak.gr/


About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply