Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » ΕΙΠΑΜΕ, ΕΙΜΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ GNOMIWEBTV ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ! MH MOY TO KANETE AYTO!
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση




Ευτυχώς όλοι γνωρίζουν και αναγνωρίζουν ότι ο δημιουργός της gnomiwebtv είμαι ο εγώ, ο Θεόφιλος Κυριακίδης, το κακό όμως είναι ότι με φωνάζετε και Χαραλαμπίδη! Εκτός του ότι με παραπονιέστε ότι δεν είδατε κάποιο βίντεο ή κάποιες φωτογραφίες, εκτός ότι με διαβεβαιώνεται ότι μου στείλατε το Δ.Τ. ή την ενημέρωση, τώρα με βαφτίσατε με το όνομα του δημιουργού της gnomis kilkispaionias.gr.
Όλα καλά συνεχίστε να παρακολουθείτε και να στέλνετε τις ενημερώσεις στην gnomiwebtv.gr και εγώ θα τα παίρνω από εκεί αφού έτσι διευκολύνεστε περισσότερο.
Μόνο μη με ξαναφωνάξετε «ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ» καθότι δεν έχω καμία κοινωνική σχέση με τον κύριο. Βέβαιa μοίρασα 5 000 κάρτες με την gnomiwebtv  και 300 κάρτες με την kilkiswebtv, αλλά δεν πρόκειται να στείλω e-mail για ενημέρωση διότι με ενδιαφέρει η πορεία της  gnomiswebtv.
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ
Αδέσμευτος δημοσιογράφος από το 1973 και
Συντάκτης της εφημερίδος «ΜΑΧΗΤΗΣ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980 και
Συνεργάτης των εφημερίδων: ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝEΑ, ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΜΑΧΗΤΗΣ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ, ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ, ΧΡΟΝΟΣ, ΓΝΩΜΗ ΚΙΛΚΙΣ ΠΑΙΟΝΙΑΣ και δημιουργός της gnomiwebtv   και kilkiswebtv.
(Τα παραπάνω αναφέρονται για να υπενθυμίσω στους λασπολόγους και συκοφάντες, για να μη εκτίθενται!)

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply