Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » ΕΛ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΑΝΕΛ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΓΙΆ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΙΛΚΙΣ-ΔΡΟΣΑΤΟΥ-ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ- ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΙΛΚΙΣ-ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ»
ΤΜΗΜΑ «ΚΙΛΚΙΣ-ΔΡΟΣΑΤΟ-ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ»
Λίγο μετά το Πάσχα χρειάστηκε να ταξιδέψω προς τα Άνω Πορόϊα και να διανύσω ένα μεγάλο τμήμα του δρόμου, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΙΛΚΙΣ-ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ, ξεκινώντας από το Κιλκίς και φτάνοντας μέχρι τον προορισμό μου. Στη διαδρομή διαπίστωσα, πως μετά τον κόμβο του Σταυροχωρίου (κοντά στο Τελωνείο), πως ο δρόμος, παρότι είναι χαρακτηρισμένος «Εθνική οδός», φέρει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, δεν έχει βοηθητική λωρίδα και επίσης δεν είναι σωστά συντηρημένος. Έχει υποστεί πολλαπλές καθιζήσεις, λόγω τις συχνής διέλευσης βαρέων οχημάτων, διότι αποτελεί πύλη εξόδου προς τα Σκόπια και την Βουλγαρία, μέσω Δοϊράνης και Προμαχώνα, αντίστοιχα. Επίσης διαπίστωσα πως η σήμανση και ο φωτισμός είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Όλα αυτά λοιπόν αυξάνουν την επικινδυνότητα, και σε συνδυασμό με την κατασκευή της κάθετης σύνδεσης του Κιλκίς με την Εγνατία, θα αυξηθεί η διέλευση των οχημάτων, προς τις δύο εξόδους από τη χώρα.
Την Πέμπτη λοιπόν (01/06/2017), συνάντησα την Υφυπουργό Μακεδονίας – Θράκης, κυρία Μαρία Κόλλια Τσαρουχά και της εξέθεσα με κάθε λεπτομέρεια το θέμα που έχει προκύψει στον εν λόγω δρόμο και συζητήσαμε για το Εθνικό οδικό δίκτυο ΚΙΛΚΙΣ – ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ, το οποίο μετά τον κόμβο, στο ύψος του Τελωνείου Σταυροχωρίου, αλλάζει τελείως μορφή, είναι σε άθλια κατάσταση, αλλά εξυπηρετεί πολύ μεγάλο αριθμό οχημάτων, αυξάνοντας την επικινδυνότητα. Ενημέρωσα την Υφυπουργό πως για ένα υποτμήμα της οδού, αυτό, από το Σταυροχώρι μέχρι το Δροσάτο, έχει γίνει μελέτη και έχει εγκριθεί το 2014, δεν έχει κατασκευαστεί, ενώ για το υπόλοιπο απαιτείται μελέτη.
Η Υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης, κυρία Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, με διαβεβαίωσε πως είναι θετική για την κατασκευή του τμήματος Σταυροχώρι – Δροσάτο, για το οποίο υπάρχει μελέτη και την μελέτη – κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος Δροσάτο – Σιδηρόκαστρο – Προμαχώνας και πως θα μεριμνήσει, ώστε να γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες προς την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία είναι αρμόδια για την εν λόγο οδό, ώστε να διορθωθεί το χρόνιο πρόβλημα που υπάρχει.
Για το ίδιο θέμα προ ημερών, ενημερώθηκε, από εμένα και ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κύριος Νικόλαος Μαυραγάνης και είναι θετικός για την κατασκευή του Εθνικού οδικού Δικτύου ΚΙΛΚΙΣ-ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ, ώστε να γίνεται με ασφάλεια η διέλευση των οχημάτων προς τις δύο εξόδους από τη χώρα (Τελωνείο Δοϊράνης , Τελωνείο Προμαχώνα).
Είναι μείζονος σημασίας η υλοποίηση του Εθνικού οδικού δικτύου γιατί ένας ασφαλής δρόμος, είναι ο πιο σύντομος για να φτάσει κάποιος στον προορισμό του.
Θα παρακολουθώ το θέμα και θα έχω τακτική επικοινωνία τόσο με την Υφυπουργό Μακεδονίας Θράκης όσο και με τον Υφυπουργό  Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κύριος Νικόλαο Μαυραγάνη, ώστε με τις κατάλληλες ενέργειες και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, να κατασκευαστεί το τμήμα για το οποίο υπάρχει εγκεκριμένη μελέτη (Σταυροχώρι – Δροσάτο) και να γίνει η μελέτη και η κατασκευή για το τμήμα Δροσάτο – Προμαχώνας.
Ελισσάβετ Γεωργιάδου
Μέλος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Ν. Κιλκίς
Πτυχ. Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply