ΦΑΡΜΑ ΚΟΥΚΑΚΗ: Έτοιμη για δυναμική
παρουσία στις αγορές του εξωτερικού με νέα προϊόντα
Από το μακρινό Κιλκίς, που ξεκίνησε το
1977 η Φάρμα Κουκάκη, έχει διανύσει μεγάλη απόσταση και πια, έχει ισχυρό στίγμα
στην ελληνική αγορά και σαφή προσανατολισμό στην ενίσχυση της εξαγωγικής της
δραστηριότητας.
Όταν το 1977 η Φάρμα
Κουκάκη ξεκινούσε τη λειτουργία της ως μια οικογενειακή κτηνοτροφική
μονάδα που σύστησαν οι γονείς του σημερινού ιδιοκτήτη Θ. Κουκάκη στο μακρινό
Κιλκίς, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πως σήμερα, τέσσερις δεκαετίες μετά, η
εταιρία θα είχε το σημερινό εκτόπισμα στην εγχώρια αγορά και θα ήταν έτοιμη για
δυναμική εκκίνηση και στις αγορές του εξωτερικού.
Με περισσότερα από 5.000 σημεία πώλησης σε
Ελλάδα και εξωτερικό και με νέα γκάμα προϊόντων, ειδικά σχεδιασμένης
αποκλειστικά για τις χώρες του εξωτερικού, η απόσταση που έχει διανύσει η
εταιρία, μετά την καθετοποίηση της παραγωγής της το 1999 και την προσθήκη
σύγχρονης μονάδας παστερίωσης, είναι μεγάλη. «Νιώθω περήφανος όταν δεχόμαστε
e-mail ανθρώπων οι οποίοι δηλώνουν σταθεροί καταναλωτές μας από το ξεκίνημα και
μας προτρέπουν να μην αλλάξουμε» δηλώνει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και
ιδιοκτήτης της φάρμας, κ. Θ. Κουκάκης, που θεωρεί πως η μεγαλύτερη επιτυχία της
επιχείρησής του είναι η σχέση με τους καταναλωτές. «Θα κάνουμε τα πάντα για να
τη διατηρήσουμε» λέει χαρακτηριστικά. Αγνά παραδοσιακά γαλακτοκομικά προϊόντα,
φρέσκο αγελαδινό γάλα, γάλα κακάο, γιαούρτι, ρυζόγαλο, κρέμες, αριάνι κεφίρ,
βούτυρο και τυροκομικά καθώς και φυσικοί χυμοί είναι τοποθετημένα στα ράφια
σούπερ μάρκετ και διατίθενται ήδη σε περισσότερα από 5.000 σημεία πώλησης στην
Ελλάδα και σε αρκετές αγορές του εξωτερικού.
Η εταιρία διαθέτει ισχυρό δίκτυο διανομής
στη Β. Ελλάδα που μεταφράζεται σε ηγετικά μερίδια αγοράς για αρκετά από τα
προϊόντα της – γάλα κακάο, ρυζόγαλο και κεφίρ είναι πρώτα σε πωλήσεις στην
αγορά της Θεσσαλονίκης. Βλέπει όμως ισχυρά περιθώρια ανάπτυξης στη Νότια αλλά
και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας και στο εξωτερικό ενώ διερευνά διαρκώς
τις προοπτικές ανάπτυξης και επέκτασης μέσω νέων προϊόντων. Δεδομένη είναι,
παράλληλα, η έμφαση που δίνει στις εξαγωγές: εκτός συνόρων η πρώτη στρατηγική
προσπάθεια ανάπτυξης ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2011, με αντιπρόσωπο και
διανομέα γαλακτοκομικών ελληνικών προϊόντων στην Ιταλία. Αυτή τη στιγμή η Φάρμα
Κουκάκη εξάγει τα προϊόντα της σε εννέα χώρες του εξωτερικού, όπου το γνήσιο
ελληνικό γιαούρτι αποκτά ολοένα μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα και όπως τονίζουν η
ανάπτυξη των εξαγωγών αποτελεί στρατηγικό στόχο για την επιχείρηση. Ο κ.
Κουκάκης επικροτεί πρωτοβουλίες όπως η διοργάνωση του Go In Crete από τη
Eurobank, που πραγματοποιήθηκε 24 – 26 Μαΐου, 2017, στην Κρήτη, και υπογραμμίζει
τη σημασία που έχουν διοργανώσεις τέτοιων επιχειρηματικών forum όπως το
πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων στο οποίο συμμετείχε, όπως έπραξε και πέρυσι στην
αντίστοιχη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. «Μας δίνεται η δυνατότητα
να έλθουμε σε επαφή με διεθνείς αγοραστές και επιχειρηματίες, στη έδρα μας, με
στόχο την ενίσχυση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας, τον εντοπισμό νέων
δυνητικών πελατών, αντιπροσώπων & διακινητών, η παρουσίαση της εταιρίας και
των προϊόντων μας», δηλώνει χαρακτηριστικά.
Οι εξαγωγές αποτελούν αυτή τη στιγμή το 8%
του συνολικού τζίρου προϊόντων γιαούρτης της εταιρίας. Μέσα στο 2016
δημιουργήθηκε δε αυτόνομο πλήρες οργανωμένο τμήμα εξαγωγών στην επιχείρηση, με
έμπειρα στελέχη του χώρου, ενώ η εταιρία έχει προχωρήσει στο σχεδιασμό νέας
γκάμας αποκλειστικά για τις χώρες του εξωτερικού, σύμφωνα με τα γευστικά
πρότυπα, τις συσκευασίες και την αισθητική των συγκεκριμένων αγορών.
ΠΗΓΗ:http://www.iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια