Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ FACEBOOK της KILKISWEBTV ΓΙΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ!
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


Το παρακάτω κείμενο γράφτηκε με αφορμή την διακοπή του facebook  της kilkiswebtv γιά λίγες ώρες από "καταγγελία"   γνωστών αγνώστων  που ενοχλήθηκαν από δημοειεύματα της kilkiswebtv και τώρα "κρύβονται" πίσω από σημερινούς ισχυρούς της πόλης! Έτσι εις το εξής θα γίνουμε ποιό αποκαλυπτικοί γιά την παράνομη δραστηριότητα των  θρασύδειλων υποκειμένων!
Κύριοι στα σαράντα τέσσερα χρόνια ενασχόλησής μου με την δημοσιογραφία, είναι οι πρώτη φορά που αλήτες αφού δεν θέλουν να ακούνε την αλήθεια προσέφυγαν σε τρόπους και μέσα που ούτε ο Αλ Καπόνε, ο Μουσολίνη, ο Χίτλερ και ο Στάλιν δεν έχουν χρησιμοποιήσει! Ούτε οι δολιότητες, ούτε ο Φασισμός, ούτε ο Νεοφασισμός, ούτε ο Νεοχιτλερισμός, ούτε ο Νεοκομμουνισμός ούτε του διαόλου σας το κέρατο δεν θα περάσει, έστω κι αν χρειαστεί να βγει ο ήλιος από την Δύση!
Έμαθα στην ζωή μου να παλεύω, δεν μου χαρίστηκε τίποτε, δεν παρακάλεσα κανέναν, είμαι έτοιμος να θυσιαστώ γιά την Πίστη μου και την Πατρίδα μου.
 Πιστέψτε με, ελεύθερος γεννήθηκα και κάπως έτσι θέλω να πεθάνω!  Σας το είπα και άλλη φορά. Από την στιγμή που αποφάσισα να θυσιαστώ για την αλήθεια και την Πατρίδα μου, δεν βλέπω κανέναν σας για εμπόδιο, σας βλέπω όλους σαν τους ανθρώπους που αρχίζουν να σκέπτονται ότι βρίσκονται σε δυσχερή θέση. Ναι, βρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση, γι’ αυτό στο εξής δεν θα αφήσω να πέσει κάτω τίποτε έστω και εάν χρειαστεί να χρησιμοποιήσω την δική τους υβριστική και αλήτικη γλώσσα!

Πάρτε το χαμπάρι, η αλήθεια θα νικήσει!

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

Δημοσιογράφος

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν θα μας επιτραπεί από την Google θα δημοσιεύσουμε και τα ονόματα των "υποκειμένων" νεοψευτοαριστεροπροοδευτικών και αδεξιοδεξιών πολιτικάντηδων!

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply